Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok, kiitos vastauksista. Eli ihan hyvin voin pitää yhden puurottoman aamun
Ja mä vaihtelen kanssa puuroja (kaura, ruis, 4-viljan ja mannapuuro). Mitähän muuta vois olla?
Ok, kiitos vastauksista. Eli ihan hyvin voin pitää yhden puurottoman aamun
Ja mä vaihtelen kanssa puuroja (kaura, ruis, 4-viljan ja mannapuuro). Mitähän muuta vois olla?
Itse olen törmännyt seuraavaan meidän päiväkodeissa: Aamupalalla aina alle 3v ryhmässä puuro, muissa ryhmissä myös muroja. Itse pph:na kirjoitin kirjeeseen jonka aluksi annoin, että halutessa murojen tilalle saa alle 3v puuron, kuten päiväkodissakin. Toki siis joku isompikin olisi halutessaan saanut mutta isot oli innoissaan muroista.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24588361:Oppii joko syömään puuroa tai sitten voi olla aika nälkä. Ei sen puuron kanssa yleensä mitään ihmeempiä tarjota. Ehkä joku pieni tuorepala.
Mulla on ainakin yksi, joka ei ole suostunut syömään lusikallistakaan puuroa koko tänä aikana. Kotona syö iltaisin, ei aamuisin puuroa. Mutta puuron lisäksi on leipää ja sitä en anna äärettömästi niille joille ei puuro maistu. Ja tämä poika huutaa kyllä nälkää ennen lounasta mutta kaikki jättää puuron syömättä jos sais vaan leipää niin paljon kuin haluaisi. En tiedä onko tyhmä sääntö, mutta tiedän heti 2 lasta, jotka ei pistä puuroa suuhunsa muuta kuin siksi, että saavat sen jälkeen leipää.