Onko paikalla muita täysin heteroita naisia, jotka kuitenkin saattavat pitää joitakin naisia seksuaalisesti vetävinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meikkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meikkis"

Vieras
Olen ns. umpihetero nainen, miehen kanssa avoliitossa, lapsiakin löytyy.

Olen yllätyksekseni huomannut, että jotenkin perverssillä tavalla kiihotun eräästä naisesta, joka on täysin toisenlainen kuin minä: erittäin feminiininen ja hauraan oloinen, hyvin kaunis nainen. En ole kuitenkaan sillä tavalla kiihottunut hänestä, että haluaisin harrastaa hänen kanssaan mitään fyysisiä tekoja, mutta nautin kuitenkin hänen kosketuksestaan suunnattomasti (hän on laittanut joskus hiuksiani ja hieronut hartioitani).

Kumma juttu.

Nyt piti kirjautua ulos että kehtaan kirjoittaa. Olen opiskelija, ja luokallani on tyttö, joka on niin seksikäs että aluksi näin hänestä aika villejä uniakin. Siis hän ei pukeudu mitenkään seksikkäästi vaan on urheilija, pitkä ja kiinteä. Kasvot kuitenkin todella kauniit, vaikkei käytä edes meikkiä. Onneksi mielikuvitukseni on hiukan laantunut nyt vuoden jälkeen, muuten olisi tullut todella pitkät 3,5 vuotta. Ja olen tähän asti pitänyt itseäni täysin heterona, lapsiakin löytyy.

Mä nautin toisen ihmisen kosketuksesta, tuli se sitten mieheltä tai naiselta, jos se kosketus tuntuu hyvältä. Pidän myös joitakin naisia hyvin viehättävinä, puoleensavetävinä ja seksikkäinä. Tällaisen naisen lähellä on hyvä olla ja tätä kohtaan tuntee sellaista mieletöntä ihailua ja kunnioitusta. Mitään seksuaalista kanssakäymistä en kuitenkaan halua naisen kanssa, vaan koen sellaiisen ajatuksen jopa vastenmielisenä.

On huono sanavalinta väittää olevansa "umpihetero" tai "täyshetero" jos kuitenkin oma sukupuoli viehättää niin että näkee päiväunia toisesta naisesta jms.

Tätä juuri tarkoittaa, kun psykologit sanovat, että oikeasti "umpiheteroita" on hyvin vähän. "Umpihetero" ei näe päiväunia oman sukupuolen edustajasta.