Onko paikalla muita täysin heteroita naisia, jotka kuitenkin saattavat pitää joitakin naisia seksuaalisesti vetävinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meikkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meikkis"

Vieras
Olen ns. umpihetero nainen, miehen kanssa avoliitossa, lapsiakin löytyy.

Olen yllätyksekseni huomannut, että jotenkin perverssillä tavalla kiihotun eräästä naisesta, joka on täysin toisenlainen kuin minä: erittäin feminiininen ja hauraan oloinen, hyvin kaunis nainen. En ole kuitenkaan sillä tavalla kiihottunut hänestä, että haluaisin harrastaa hänen kanssaan mitään fyysisiä tekoja, mutta nautin kuitenkin hänen kosketuksestaan suunnattomasti (hän on laittanut joskus hiuksiani ja hieronut hartioitani).

Kumma juttu.

Nyt piti kirjautua ulos että kehtaan kirjoittaa. Olen opiskelija, ja luokallani on tyttö, joka on niin seksikäs että aluksi näin hänestä aika villejä uniakin. Siis hän ei pukeudu mitenkään seksikkäästi vaan on urheilija, pitkä ja kiinteä. Kasvot kuitenkin todella kauniit, vaikkei käytä edes meikkiä. Onneksi mielikuvitukseni on hiukan laantunut nyt vuoden jälkeen, muuten olisi tullut todella pitkät 3,5 vuotta. Ja olen tähän asti pitänyt itseäni täysin heterona, lapsiakin löytyy.

Mä nautin toisen ihmisen kosketuksesta, tuli se sitten mieheltä tai naiselta, jos se kosketus tuntuu hyvältä. Pidän myös joitakin naisia hyvin viehättävinä, puoleensavetävinä ja seksikkäinä. Tällaisen naisen lähellä on hyvä olla ja tätä kohtaan tuntee sellaista mieletöntä ihailua ja kunnioitusta. Mitään seksuaalista kanssakäymistä en kuitenkaan halua naisen kanssa, vaan koen sellaiisen ajatuksen jopa vastenmielisenä.

On huono sanavalinta väittää olevansa "umpihetero" tai "täyshetero" jos kuitenkin oma sukupuoli viehättää niin että näkee päiväunia toisesta naisesta jms.

Tätä juuri tarkoittaa, kun psykologit sanovat, että oikeasti "umpiheteroita" on hyvin vähän. "Umpihetero" ei näe päiväunia oman sukupuolen edustajasta.

Heterous ei määrity sen mukaan, että haluaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Seksuaalisuus on paljon monisyisempi ja hienovaraisempi asia, ja siihen sisältyy monentasoista mielihyvää jota saadaan toisen ihmisen läheisyydestä, kosketuksesta. Ei siis vain seksistä (=yhdynnästä tai vastaavasta).

Olemme suurin osa jotain umpiheteron ja umpihomon väliltä, kirjoituksensa perusteella myös ap.

t. Ei ihan umpilesbo

On olemassa pitkä asteikko jonka toisessa päässä ovat ne umpiheterot ja toisessa päässä umpihomoseksuaalit. Harva on siellä ihan päässä. Suurin osa on jotain siitä väliltä. Olen itse hetero ja varmaan oksentaisin jos nainen tulisi lähentelemään. Silti näen (etenkin nyt raskaana) seksiunia naisista ja joskus mieheni kanssa ollessa saatan saada päähäni kuvitelmia naisista. Nainen on kaunis ja jotenkin "herkempi" olento kuin moni mies. Huulet pehmeämmät, kosketus hellempi jne. ja sellainen kiehtoo, etenkin kun oma ukko on niin MIES. Eli ei paljon esileiki ja koskettele, haluaa suoraa toimintaa. Minulla oli aiemmin mies, jolla pitkät hiukset ja paljon feminiinisempi ja silloin en mitään naisunia nähnyt. Ehkä kaipaan sellaista kumppania, jossa on hippusen enemmän naista kuin nykyisessä :D

Ei kannata ottaa paineita siitä, miten hormoonit ja psykologiset jutut meitä heittelevät :) nautitaan elämästä ja ei oteta stressiä!

Yhteistyössä