Onko paikalla ketoon joka tilannu netin kautta hobbyhallista?

Pitäs tietää että tuleeko siinä kun tekee tilauksen siis paitaa TILAA niin sen jälkeen vielä erikseen että mihin osoitteeseen tuote tilataan vai onko se tilaus sitten selvä?

Olen mamman tunnuksilla tilaamassa ja pitäis saaha toiseen osoitteeseen mitä sinne ono merkitty.

Meniköhän sekavaksi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja m a r z a:
Mun mielestä siellä on erikseen semmoinen kohta mihin tulee laskutusosoite ja toimitusosoite. Mut en nyt ihan satavarma oo...
Pitäs nyt olla se sata varma että uskallan mennä painaa noita tilaa kohtia =) En millään jaksas oottaa huomiseen....
 
Pris
Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:
Pitäs tietää että tuleeko siinä kun tekee tilauksen siis paitaa TILAA niin sen jälkeen vielä erikseen että mihin osoitteeseen tuote tilataan vai onko se tilaus sitten selvä?

Olen mamman tunnuksilla tilaamassa ja pitäis saaha toiseen osoitteeseen mitä sinne ono merkitty.

Meniköhän sekavaksi :(
Mutta lasku menee kumminki tunnuksen omistajalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pris:
Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:
Pitäs tietää että tuleeko siinä kun tekee tilauksen siis paitaa TILAA niin sen jälkeen vielä erikseen että mihin osoitteeseen tuote tilataan vai onko se tilaus sitten selvä?

Olen mamman tunnuksilla tilaamassa ja pitäis saaha toiseen osoitteeseen mitä sinne ono merkitty.

Meniköhän sekavaksi :(
Mutta lasku menee kumminki tunnuksen omistajalle.
Noin sen juuri pitää mennäkki, en mä sitä laskua tarvi vaan sen tuotteen ;)
 

Yhteistyössä