Onko paikalla ketään jonka murtumaa on korjattu metallilevylläa/ruuveilla jotka on poistettu myöhemmin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metallia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etköhän saa puudutuksen jos sen haluat. Ymmärtääkseni sitä mieluummin käytetään koska siinä riskitkin on pienemmät. Mulla toimenpiteitä on tehty puudutuksilla ja yleisanestesiassa ja itse tykkään mieluusti nukkua toimenpiteiden ajan. Menee aika rattoisasti kun vain nukahtaa ja sit herää heräämöstä eikä tiedä siitä välistä mitään. :) Mutta tsemppiä sulle. Itse parhaillaan toipilaana ruuvit ja muut helyt asennettu joku aika sitten. :)

Toimenpiteeseen menee kuulema n.20min niin hyvin sen hereilläkin kestää, kestinhan reilun tunnin kestävän asennuksenkin hyvin, kiva oli kuunnella ääniä kun luuta sahattiin ja porattiin :)

Ja mulle tulee kamala olo nukutuksen jälkeen, en todella sitä halua jos ei ole elämästä ja kuolemasta kyse!

[QUOTE="vieras";27599068]Okei. Ja tuo osteoporoosimaininta, sanottiinko sinulle sellaisesta? Minä en muista, että minulle olisi sanottu.[/QUOTE]

Ei ole puhuttu mistään osteoporoosista, johtusko siitä kun on vain väliaikanen ratkasu eikä metallit jää pysyvästi paikalleen niin kuin joissakin tapauksissa jää...

[QUOTE="Juu";27599098]Todennäköisesti vaativat nukutusta, kun eivät kestä kuunnella typeriä juttujasi :)[/QUOTE]

Tuo "älä oo tommonen" ei ollut minun kirjoittama, ja minä osaan kyllä käyttäytyä ja olla hiljaa, sinä tässä itestäsi typerän teet!

Toimenpiteeseen menee kuulema n.20min niin hyvin sen hereilläkin kestää, kestinhan reilun tunnin kestävän asennuksenkin hyvin, kiva oli kuunnella ääniä kun luuta sahattiin ja porattiin :)

Ja mulle tulee kamala olo nukutuksen jälkeen, en todella sitä halua jos ei ole elämästä ja kuolemasta kyse!

Mulle taas tulee kuvotus niistä äänistä ja tuntemuksista kun luita ja jänteitä kiskotaas ja tönitään. :) Mutta vaihdetaanhan niitä niveliäkin puudutuksessa joten pikkujuttuhan tuo on kestettäväksi. Oma leikkaus meni viimeksi ihan tappiin mitä verityhjiötä voi pitää ja ois ollu aika kidutusta maata se aika leikkauspöydällä hereillä kuvotusta pidätellen joten olen kiitollinen unesta. :) Ja kun ei huonosta olosta tarvi kärsiä nukutuksen takia niin mieluusti sen valitsen jos valita saa. Kaikki anet ei vaan hyvällä kattele kun moisia vaateita esittää. Eli - tsemppiä operaatioon! :)

Mulle taas tulee kuvotus niistä äänistä ja tuntemuksista kun luita ja jänteitä kiskotaas ja tönitään. :) Mutta vaihdetaanhan niitä niveliäkin puudutuksessa joten pikkujuttuhan tuo on kestettäväksi. Oma leikkaus meni viimeksi ihan tappiin mitä verityhjiötä voi pitää ja ois ollu aika kidutusta maata se aika leikkauspöydällä hereillä kuvotusta pidätellen joten olen kiitollinen unesta. :) Ja kun ei huonosta olosta tarvi kärsiä nukutuksen takia niin mieluusti sen valitsen jos valita saa. Kaikki anet ei vaan hyvällä kattele kun moisia vaateita esittää. Eli - tsemppiä operaatioon! :)

Mulla ainakin oli niin hyvin käsi puutunut ettei siinä ollut mitään tuntoa, en ois varmasti tiennyt vaikka oisivat kokonaan käden poistaneet :)

Yhteistyössä