Onko paikalla IVF- hoidossa käyneitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanda

Vieras
minulle tehtiin siirto 8.2 ja siis testin voi tehdä 22.2 ja sit klinikalle myös ottavat sielläkin testin. Näin viime yönä sellaista unta että minä synnytin tyttö lapsen, ja koko päivän ollut sellainen olo että nyt se on tässä, että kyllä minä raskaana olen! Joten tulin töistä kotia hetki sitten ja päätin että teen testin ja testi näytti vahvaa plussaa. ja kysymys kuuluu että voiko oikeesti raskauden tuollai aavistaa ja onko tämä nyt positiivinen vai voiko nuo lääkkeet tehdä testistä positiivisen. Yritin klinikalle soittaa mutta ei enää ketään paikalla ja ei ole ketään keltä voisin kysyä. toivottavasti joku teistä osaa auttaa sillä tämä on ensimmäinen ivf hoito meillä.

Mikä sulla oli "tukihoitona" siirron jälkeen? Sillä on väliä kai siihen et voiko tulla "väärä" plussa. Mutta epäilisin että raskaana olet joten hurjan paljon ONNEA!

kyllä se plussa on!!! onnea!!! minä tein testin 4 päivää ennen testipäivää ja plussaa näytti, lääkkeet eivät vaikuta tossa vaiheessa enää. joten isosti onnea. soitat vaan klinikalle MA ja menet sinne veritestiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Lääkkeet tekee plussan. 11 vrk hedelmöityksestä ei tule vahva plussa. :(

kyllä testi voi näyttää jo plussaa. se hedelmöitys tapahtuu ennen siirtoa. se on alkio joka siirretään!! et älä anna väärää tietoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Lääkkeet tekee plussan. 11 vrk hedelmöityksestä ei tule vahva plussa. :(

No todellakin voi! Mikä lääke tekee plussan paitsi Pregnyl? Ja se ei enää näkyisi tässä vaiheessa.

Ja mikään tukilääke kuten Lugesteron ei nosta hcg:tä.

Mulla kyllä oli joskus tukilääkkeenä joku piikki-lääke jonka sanottiin antavan plussan ja siksi testiä "ei saanut" tehdä liian aikaisin.

Kyllä sen raskauden voi ihan oikeesti nainen tunnistaa. Enkä miekään usko lääkkeiden vaikuttavan enää tuohon tulokseen. Miula tosin oli, että kävin vaan verikokeessa, eivät puhuneet mitään kotitestistä, että en tiiä sitten. Miula oli jo oireita tullu ennen sitä verikoetta.

Lisään vielä, että punktio oli ilmeisesti 5.2? Eli alkio oli jo kolmen päivän ikäinen siirtopäivänä kun viikonlopun yli viljeltiin. Pp11 sinulla oli siis itseasiassa 14-15 pvä hedelmöityksestä! :) Erittäin varmasti on plussa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja papulia:
Kyllä sen raskauden voi ihan oikeesti nainen tunnistaa. Enkä miekään usko lääkkeiden vaikuttavan enää tuohon tulokseen. Miula tosin oli, että kävin vaan verikokeessa, eivät puhuneet mitään kotitestistä, että en tiiä sitten. Miula oli jo oireita tullu ennen sitä verikoetta.

mä ajattelin että olenko ihan hullu.. :) mulla on tissit kipeet ja väsynyt fiilis ollut tän viikon. mutta luulin että johtuneen noista lääkkeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja amanda:
mulla on tukilääkkeenä lugesteron. oi kiitos kovasti.. meitähän on täällä monta. kaunis kiitos vastauksista :) nyt uskaltaa jo hiukan iloita.

Lugesteron ei vaikuta tulokseen joten aivan mahtavaa ja paljon ONNEA ja enkelien varjelusta matkalle vanhemmuuteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Lisään vielä, että punktio oli ilmeisesti 5.2? Eli alkio oli jo kolmen päivän ikäinen siirtopäivänä kun viikonlopun yli viljeltiin. Pp11 sinulla oli siis itseasiassa 14-15 pvä hedelmöityksestä! :) Erittäin varmasti on plussa. :)

joo perjantaina oli keruu. tää on vaan niin sekavaa kun eka kerta, niin jotenkin ihan pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja amanda:
Alkuperäinen kirjoittaja papulia:

mä ajattelin että olenko ihan hullu.. :) mulla on tissit kipeet ja väsynyt fiilis ollut tän viikon. mutta luulin että johtuneen noista lääkkeistä.

Itsekin tiesin raskauksista ennen plussaa. Milloin mikäkin olematon asia pani itkettämään. Ja jano ja väsymys oli heti alussa jotain älytöntä. :)

Onnea plussasta! Minä plussasin 9pv siirrosta. Mulla oli koko ajan sellanen olo, että eipä tullu tästäkään hoidosta yhtää mitään ja yllätys oliki melkonen ku testi näytti plussaa :D
Tuu ap tosiaan tonne kymppihoidosta plussanneiden pinoon, siellä on vielä vähän hiljasta.

Itse testasin pp9 ekan haamuviivan, mikä vahvistui päivä päivältä. Nyt sitten rv 35 ja risat koossa. Kuulostaa raskaudelta! Minä myöskin näin vahvasti unia, että tyttö on tulossa... ja ilmeisesti onkin :)

Yhteistyössä