Onko pahoinvoinnilla yhteyttä sukupuoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitu

Vieras
Mieltäni askarruttaa onko pahoinvoinnilla yhteyttä lapsen tulevaan sukupuoleen? Olen kysellyt kavereiltanikin asiasta joilla on jo lapsia ja näyttää siltä että jos pahoinvointia ei ole ollenkaan tai hyvin vähän on tulossa poika. Oletteko asiasta samaa mieltä?

Ei ole vaikutusta.
Pahoinvointi johtuu pääasiassa raskaushormonin lisääntymisestä kropassa - ja tätä hormonia erittyy ihan yhtä paljon oli kyseessä sitten tyttö tai poika.

Mulla ekasta ei pahoinvointia ja poika tuli.
Tokassa kovaa kuvotusta,meni ohi syömällä jotain ,tuli kaksoset-tyttö ja poika
Kolmas raskaus ja kauhee oksetus 16 viikolle.TYttö tulil.
Luulen että mulla tyttöhormonit laittaa kropan sekasin,poika tasapainottaa

kaveri sai kaks tyttöö ja oksentanu molemmista,toinen kaveri sai kaks poikaa ja sama peli...

Pahoinvoinnin määrästä ei voi päätellä sukpuolta eikä myöskään mistään muusta raskaudenaikaisesta asiasta kuten mahan muodosta tms. Nämä ovat vanhan kansan uskomuksia, samaa sarjaa kuin perjantai on epäonnenpäivä ja karhun nimeä ei saa sanoa, ettei se tule pahoja tekemään. Taikauskoinen voi tietysti hellitellä mitä ajatuksia haluaa, mutta tieteellistä pohjaa noilla ei ole.

Ei ole vaikutusta, mulla oli aivan kaamea kuvotus rv 16 asti ja poika tuli. Äidilläni sen sijaan kaksi tyttöä eikä lainkaan pahoinvointia kummassakaan raskaudessa. Taitaa olla yksilöllistä.

Yhteistyössä