mahan muoto ja sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annukka-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annukka-80

Jäsen
02.05.2007
315
0
16
Samaa asiaa on varmasti jauhettu useaan otteeseen, mutta kertokaapas nyt vielä ovatko jutut poika- ja tyttömahasta huuhaata. Useassa paikassa sanotaan ettei vatsan muodolla ole mitänä yhteyttä sukupuoleen, vaan että äidin ruumiinrakenne, vatsalihasten kunto jne. vaikuttavat.

Kuitenkin kuulen joka puolelta - niin nuorilta kuin vanhoiltakin - kommenttia siitä että ihan selvä poikamaha ja iso poika näyttää olevan tulossa. Onhan vanhoissa uskomuksissa usein perääkin, mitä olette mieltä?

No mulla on selvinnyt ultrassa että tyttö mahassa ja kaikki sanovat että mulla on poikamaha. Samanmallinen maha kuin kaverilla joka sai pojan. Toisaalta yhellä tutulla oli ekassa ja tokassa raskaudessa ihan samanmallinen maha. Eka oli tyttö ja toinen poika. Mielestäni ei uskomista vanhan kansan juttuihin..

Mulla oli esikoisesta ns "tyttömaha": pitkä ja levis joka suuntaan. Mutta potra poika sieltä syntyi =)

Tästä kakkosesta on ihan erilainen maha, ns "poikamaha": tiukka pallo suoraan eteenpäin, jopa vyötärö on sivuilta tallellaan. Ja ultrien mukaan poika olisi tulossa =) Vähän joutuu vielä jännittämään, tänään rv 38+2

Kyllähän sitä sanotaan, että on olemassa ns poika- tai tyttömaha, mutta mulla ainakin esikoisesta oli poikamaha, mutta vahvasti tuo tyttö on! Tästä toisestakin taitaa kehittyä poikamaha, mut ei harmainta aavistustakaan, et kumpi tulossa :)

Mulla tyttömasu levensi lantiota/peppua ja oli myös ylemmäs asti ulottuva.Tajuskohan kukaan? Tää poikamasu taas on nätti pallo tossa alamahalla :D Niin ja siis takaapäin ei edelleenkää nyt poikaa oottaes huomaa et oon raskaana...viikko 35 menossa... ;)

Sanontahan kuuluu, et "tyttö vie äidin kauneuden".

Mulle tuli esikoisesta kaupassakin oudot ihmiset sanomaan, että sulle tulee poika ku on niin poikamaha ja tyttöhän sieltä tuli!
Nyt on vielä enempi poikamaha ja poika sieltä pitäiski tulla =)
Kyllä se äidin kropan mallista on kiinni se mahan malli!

Yhteistyössä