onko teillä oikeesti vielä videot ihanaa... en tunne montaaAlkuperäinen kirjoittaja as:10kk ikänen katsoo n. tunnin päivässä titi-nalle videota??
se niin tykkää siitä....
meilläkin onAlkuperäinen kirjoittaja siiri:onko teillä oikeesti vielä videot ihanaa... en tunne montaaAlkuperäinen kirjoittaja as:10kk ikänen katsoo n. tunnin päivässä titi-nalle videota??
se niin tykkää siitä....
no se on noin tunnin "leffa".... ja tykkää tanssii ja kattoo sitä!Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:miten se sitä jaksaa tunnin katsoa
Jätätkö sä todella vauvan yksin, kun meet suihkuun? Laita nyt vaikka pinnasänkyyn mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tapillaan tuijottaa, ja dvd se on ei video....
jammaa ja katsoo, äiti pääsee livahtaan suihkuunki sillä aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja as:10kk ikänen katsoo n. tunnin päivässä titi-nalle videota??
se niin tykkää siitä....
Miks? miks mä laitn lapsen "häkkiin" joka osaa jo kävellä ja kiipeillä??? (ei tosin vielä pinniksestä pääse kiipeen)Alkuperäinen kirjoittaja bud:Jätätkö sä todella vauvan yksin, kun meet suihkuun? Laita nyt vaikka pinnasänkyyn mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tapillaan tuijottaa, ja dvd se on ei video....
No varmaan just siks ku osaa kävellä ja kiipeillä :O Raukka pian tippuu ja lyö pään ja äiti suihkussa. Vai näätkö lapsen koko ajan???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks? miks mä laitn lapsen "häkkiin" joka osaa jo kävellä ja kiipeillä??? (ei tosin vielä pinniksestä pääse kiipeen)Alkuperäinen kirjoittaja bud:Jätätkö sä todella vauvan yksin, kun meet suihkuun? Laita nyt vaikka pinnasänkyyn mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tapillaan tuijottaa, ja dvd se on ei video....
ja juu, se kävelee...
Täällä taapero kävellyt 9 kk asti, lällislää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks? miks mä laitn lapsen "häkkiin" joka osaa jo kävellä ja kiipeillä??? (ei tosin vielä pinniksestä pääse kiipeen)
ja juu, se kävelee...
voi huoh!! siks se titi siel pyörii, jaa en nää suihkuun!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No varmaan just siks ku osaa kävellä ja kiipeillä :O Raukka pian tippuu ja lyö pään ja äiti suihkussa. Vai näätkö lapsen koko ajan???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks? miks mä laitn lapsen "häkkiin" joka osaa jo kävellä ja kiipeillä??? (ei tosin vielä pinniksestä pääse kiipeen)Alkuperäinen kirjoittaja bud:Jätätkö sä todella vauvan yksin, kun meet suihkuun? Laita nyt vaikka pinnasänkyyn mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tapillaan tuijottaa, ja dvd se on ei video....
ja juu, se kävelee...
No melko kärkäs tapaus olet. Ihan asiallisesti mielestäni laitoin tuon kommentin, vai näetkö siinä jotain epäasiallista? Etkö kestä moralisointia? Minusta vain on sopimatonta jättää noin pieni lapsi yksin taloon, varsinkin kun osaa kiivetä ja kävellä. Ei se titi kauaa kiinnosta...Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi huoh!! siks se titi siel pyörii, jaa en nää suihkuun!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No varmaan just siks ku osaa kävellä ja kiipeillä :O Raukka pian tippuu ja lyö pään ja äiti suihkussa. Vai näätkö lapsen koko ajan???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks? miks mä laitn lapsen "häkkiin" joka osaa jo kävellä ja kiipeillä??? (ei tosin vielä pinniksestä pääse kiipeen)Alkuperäinen kirjoittaja bud:Jätätkö sä todella vauvan yksin, kun meet suihkuun? Laita nyt vaikka pinnasänkyyn mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tapillaan tuijottaa, ja dvd se on ei video....
ja juu, se kävelee...
Kertokaas sit miten mä hoidan mun suihkussa käymisen??Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:On paha jos 10kk katsoo tunnin päivässä telkkaria. Enkä kyllä jättäisi sen ikäistä vahtimatta telkkarin äärelle, että itse menisin suihkuun.