Onko paha, jos lapsen päiväkodista hakeminen myöhästyy toistuvasti 10 minsaa?

• Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";25520545]Ja lapsi on siis puolipäivähoidossa ja venyy joka toinen viikko päivät väkisinkin tuon 10 minsaa yli 5:n tunnin.[/QUOTE]

No tuossa tapauksessa se on minusta vielä pahempi juttu, sillä se 10 min vaikuttaa myös hoitomaksuun. Valitettavasti sun on vaan otettava se pidempi hoitopäivä jos sun työaika venyy!

"joo"
jos oistuvasti hakee lapsen myöhässä eli sen jälkeen kun pk. on mennyt kiinni niin on paha.
Meille pomo on ainakin sanonut että 2 kertaa niin päiväkodin johtaja puhuttelee ja useammasta kerrasta lähtee ilmoitus eteenpäin....

fffdfd
Olen muinoin ollut päiväkodissa ja oli todella raivostuttavaa, jos lapsi haettiin viimeisenä vaikka minuutinkin yli työaikani! Ei mulle siitä makseta ja oli ja on mulla muutakin elämää kuin toisten lasten hoito.

"alkup."
[QUOTE="vieras";25520658]et ottaisi 5-7 tunnin hoitoaikaa?[/QUOTE]
Menis yli. Täällä vaihtoehdot on max 5 tuntia tai yli 5 tuntia. Pojalla siis vain puolikas paikka ja hoitopaikka pitäs vaihtaa jos enemmän tunteja ottas.

Yleensä työntekijöiden työtunnit lasketaan jopa "parin min." tarkkuudella jotta pysytään tuntikehyksen sisällä, eli kyllä se vaikuttaa vaikkei ole itselle pitkä aika...
Se on haettava hoitopaikka ellei muu auta.

Ystäväni haluaisi ottaa eskariin menevälle lapselleen max viiden tunnin hoitoajan eskarin lisäksi säästääkseen hoitomaksuissa. Päiväkodin johtaja sanoi, että he ovat tosi tarkkoja, eikä tuota viittä tuntia saisi ylittää viidelläkään minuutilla. Nyt ystäväni miettiikin, mitä tehdä, kun aina ei voi olla ihan varma, pääseekö töistä lähtemään tarpeeksi ajoissa. Itse en halua stressata vaan maksan mieluummin täyden maksun.

"alkup."
Juu, mun pittää varmaan puhua tästä ny tuolla pk:ssa. Ja sopia uudenlaisesta järjestelystä. Ymmärrän kyllä, että työntekijöiden työajastahan tuossa on kyse. Listat kun menee lasten mukaan.

"vieras"
Ystäväni haluaisi ottaa eskariin menevälle lapselleen max viiden tunnin hoitoajan eskarin lisäksi säästääkseen hoitomaksuissa. Päiväkodin johtaja sanoi, että he ovat tosi tarkkoja, eikä tuota viittä tuntia saisi ylittää viidelläkään minuutilla. Nyt ystäväni miettiikin, mitä tehdä, kun aina ei voi olla ihan varma, pääseekö töistä lähtemään tarpeeksi ajoissa. Itse en halua stressata vaan maksan mieluummin täyden maksun.
Meilläkin eskarilainen on eskarin lisäksi sen enintään viisi tuntia hoidossa. Eskaria on puoli yhdeksästä puoli kahteen ja poika on sitten aamu kahdeksasta noin neljään hoidossa kokonaisuudessaan. Voisi olla pidempäänkin eli sinne viiteen asti,mutta me onneksi ehditään hakemaan jo neljältä.

hei hoi
Eskari on 4h ja maksuton jos ottaa maks viiden tunnin lisän niin siitä tulee jo 9h päivä .
Toimi meillä hyvin mutta meitä olikin kaksi ja vielä mummo varalla jos molemmilla oli iltapäiväpainotteinen työmeno .

Eskari on 4h ja maksuton jos ottaa maks viiden tunnin lisän niin siitä tulee jo 9h päivä .
Toimi meillä hyvin mutta meitä olikin kaksi ja vielä mummo varalla jos molemmilla oli iltapäiväpainotteinen työmeno .
Totta, on se pitkä päivä, mutta jos on kahdeksan tuntia töissä ja työmatkoihin menee puoli tuntia suuntaansa, niin ehkä ehdit, ehkä et. Mies tekee vielä pidempää päivää ja mummut asuvat kaukana. Veljeni asuu kyllä lähellä, mutta en haluaisi soitella häntä varahakijaksi muutaman minuutin takia siksi, että säästäisin hoitomaksussa.

Yhteistyössä