onko outoa jos mies pesee pyykit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teistä outoa jos mies pesee perheen pyykit tai joskus auttaa pyykinpesussa?
kun kaverilla mies pesee koko perheen pyykit,lapsienkin.

meillä minä pesen pyykit,mies auttaa ruuanteossa tai tekee joskus ruuan jos töiltään ehtii.
mutta muuten pyykinpesu on aina ollut minun juttu,meillä mies ei varmaan edes tiedä miten pyykinpesukone lähtee päälle :D :D

No ei ole. Minusta olisi oudompaa, että mies ei osaisi käyttää pesukonetta. Minä en ottaisi mitään äidin helmoissa liian pitkään viihtynyttä uusavutonta nysväkettä, joka ei saa puhtaita vaatteita päälleen, kun ei tiedä miten vaatteita pestään.

Meilläkin mies pääsääntöisesti pesee pyykit, mitäs outoa siinä on? Ja auttaa ruoanteossa ja luutuaa lattioita ja tamppaa mattoja ja vaihtaa vauvan kakkavaippoja:)

Meillä mies pesee itse omat valkopyykkinsä, kun on niin tarkka niiden kanssa. Pitää liottaa kloriittissä ennen kun voi pestä. Muun pyykin kanssa auttaa ripustamisessa sillon harvoin kun muistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teistä outoa jos mies pesee perheen pyykit tai joskus auttaa pyykinpesussa?

meillä minä pesen pyykit,mies auttaa ruuanteossa tai tekee joskus ruuan jos töiltään ehtii.
mutta muuten pyykinpesu on aina ollut minun juttu,meillä mies ei varmaan edes tiedä miten pyykinpesukone lähtee päälle :D :D

Joo, pillullahan ne nappulat päälle väännetään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, pillullahan ne nappulat päälle väännetään. :headwall:

meni vähän ohi ..okei.

mun ex tiskas ja hoiti pyykin pesun,mä sitten silttelin ne ja se laitteli paikalleen..imuroitti joskus jos näki jotain mutta muuten toi lattian pesu yms oli mun hommaa..ruokaa laiteltiin molemmat miten ehti kumpi.

meillä mies osasi sen verran kyllä et laitto pikapesun omille työvaatteilleen kun olin sairaalassa synnyttämässä tai olin vielä vauvan kanssa sairaalassa.
soitti ja kysy et miten tää vehje lähtee päälle ja mikä ohjelma.joten sai se kumma kyllä puhtaat työvaatteet kun neuvoin puhelimessa :D

Meillä pesee kanssa mies AINA pyykit. viime viikolla pesin ekaa kertaa varmaan vuoteen, kun mies oli viikon poissa. Mies myös tekee 90% ruuista.
Mä teen muut siivousjutut sitten suurimmaksi osaksi, mutta kyllä mies niitäkin tekee :)

ehkä semmoset miehet jotka on asunu yksin niin osaa käyttää konetta kun konetta.taas ne jotka muuttaa äidiltään suoraan niin vaatii ja on tottunu et akka ne pyykit pesee :D

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
Meillä pesee kanssa mies AINA pyykit. viime viikolla pesin ekaa kertaa varmaan vuoteen, kun mies oli viikon poissa. Mies myös tekee 90% ruuista.
Mä teen muut siivousjutut sitten suurimmaksi osaksi, mutta kyllä mies niitäkin tekee :)

eikö teidän miehet tee mitään työkseen?
meillä mies on 6.00-18.00 töissä joka päivä joten ei se jaksaisi mitään pyykkejä kyllä pestä.
ja viikonloppusin auttaa ruuassa tai siivoamisessa jos jaksaa tai ehtii.

Alkuperäinen kirjoittaja miehet:
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:

eikö teidän miehet tee mitään työkseen?
meillä mies on 6.00-18.00 töissä joka päivä joten ei se jaksaisi mitään pyykkejä kyllä pestä.
ja viikonloppusin auttaa ruuassa tai siivoamisessa jos jaksaa tai ehtii.

mies on töissä 8-16. suunnilleen saman ajan minä koulussa/harjottelussa. Ja kun tullaan kotiin, niin mies tekee ruokaa. Pyykkiä pesee 1-2krt/vk alakerran isoilla koneilla. Niissä peseytyy 45min pyykit. Yleensä pesee viikonloppuna useita koneellisia kerralla ja siinä menee useampi tunti. Sillä ainaa minä sitten siivoilen. Mitäs kummaa tossa on?

Yhteistyössä