Onko outoa jos 21-vuotias ei ole koskaan seurustellut/ harrastanut edes yhdenyön juttuja?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ehkä vähän.

Siis jos ei ole seurustellut, deittailut, suudellutkaan koskaan.
Ai sun mielestä pitäis em asioita harrastaa jonkun kanssa tiettyyn ikään mennessä. Ja jos itselle mieleistä ei oo tullu vastaan niin sit kenen tahansa kanssa kunhan saa sanoa ettei oo kokematon näissä asioissa...??
Mulle on ihan sama miten joku toimii, mutta minun mielestäni on silti vähän outoa jos 21-vuotiaalla ei ole mitään kokemusta näistä asioista. Kokematon saa ihan vapaasti olla, mutten pidä sitä yleisenä tai ns.tavallisena enää 21 v iässä.
 
totta
se on ihan totta, että teinit uskoo kavereidensa suurenneltuja juttuja. ne teinit (13-16v) on kai aika harvassa, kenellä oikeasti on sellaisia kokemuksia, mistä puhutaan kaveripiirissä.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta mitähän miehet ajattelee 21-vuotiaasta joka on vielä neitsyt?
Tuskin sen kummempaa kuin naisetkaan vastaavanlaisesta miehestä. Eli riippuu siitä, keneltä kysytään. Jotkut saattavat ajatella, että eikö tuo ole kelvannut kenellekään tai että osaako se edes mitään sängyssä. Mutta uskoisin, että valtaosa sekä parikymppisistä naisista että miehistä pitää kumppanin neitsyyttä neutraalina tai positiivisena asiana, jos vakavalla mielellä ollaan liikkeellä.

Viime kädessä kumppanin kokemus tai sen puute lienee varsin pieni asia onnellisen suhteen kannalta - ellei sitten kuuluta johonkin uskonnolliseen ryhmään, jossa suorastaan vaaditaan puolisolta neitsyyttä.
 
t
mulla on yks tuttu tyttö, joka 19-vuotiaana laittoi suomi24:n treffisivuille ilmoituksen seksiseuran puutteesta, kun ei muuten päässyt kenenkään kans sänkypuuhiin..

älä ala vaan niin epätoivoiseksi
 
hhahhawhahah
no ite säästelin itseäni 17 vuoteen saakka ja se oli sopiava, olin henkisesti kasvanut ja perillä asioista-eihän se mitään jos toisilla tämä kestää vanhempiin vuosiin, eipähän satu vahinkoja-kai..
"säästelit itseäs" oikeen, ahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
 
kylläpäs
Alkuperäinen kirjoittaja hhahhawhahah:
no ite säästelin itseäni 17 vuoteen saakka ja se oli sopiava, olin henkisesti kasvanut ja perillä asioista-eihän se mitään jos toisilla tämä kestää vanhempiin vuosiin, eipähän satu vahinkoja-kai..
"säästelit itseäs" oikeen, ahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
jotenkin naurusi takaa paistaa katkeruus omista sekoiluista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No aika erikoinen on 21v neitsyt jolla ei ole ollut edes mitään seurustelusuhteita :eek: suorastaan outo.
Mä vasta olenkin kummajainen, en ole edes suudellut ketään. :eek: :xmas: Suorastaan todella erikoista, ettei joku ole parikymppisenä löytänyt sopivaa kumppania. =) Kaikki eivät löydä koskaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No aika erikoinen on 21v neitsyt jolla ei ole ollut edes mitään seurustelusuhteita :eek: suorastaan outo.
Mä vasta olenkin kummajainen, en ole edes suudellut ketään. :eek: :xmas: Suorastaan todella erikoista, ettei joku ole parikymppisenä löytänyt sopivaa kumppania. =) Kaikki eivät löydä koskaan.
Tuon sun tekstin allekirjoitan että kummajainen olet :LOL: itse sen vielä totesit :p
 
Mitä parikymppisen pussailemattomuudessa ja neitsyydessä nyt on niin erikoista? Jos yksilölle ei ole tullut kiinnostavaa ihmistä vastaan, eikä ole päätynyt känniepätoivoissaan vaihtamaan kuolaa - tai muita eritteitä - jonkinlaisen limanuljaskan kanssa baarissa, niin mitä niin hirvittävän kummaksuttavaa siinä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No aika erikoinen on 21v neitsyt jolla ei ole ollut edes mitään seurustelusuhteita :eek: suorastaan outo.
Mä vasta olenkin kummajainen, en ole edes suudellut ketään. :eek: :xmas: Suorastaan todella erikoista, ettei joku ole parikymppisenä löytänyt sopivaa kumppania. =) Kaikki eivät löydä koskaan.
Tuon sun tekstin allekirjoitan että kummajainen olet :LOL: itse sen vielä totesit :p
All the best people are. B)

 
vieras
Ootteko vanhat neitsyet koskaan ajatellu, että jos se oikee prinssi uljas ei saavukkaan noutamaan? Että jos kohta onki elämä ohi ja yhä ootat?
Puuttuko joku sellainen uskallus elää vai mikä vaivaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko vanhat neitsyet koskaan ajatellu, että jos se oikee prinssi uljas ei saavukkaan noutamaan? Että jos kohta onki elämä ohi ja yhä ootat?
Puuttuko joku sellainen uskallus elää vai mikä vaivaa?
Sekö on vain elämistä, että neitsyys menee alle 20-vuotiaana, on yhden illan juttuja yms.?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja bean:
Tuskin siinä on outoa, on vaan erilaisia ihmisiä. Mäkään en ole virallisesti seurustellut ym, sitten kun sopiva osuu kohdalle niin perustetaan perhe, ei siinä sen kummempaa :hug: =)
Perustetaan perhe ilman että seurustellaan ekana?
:LOL: no ehkä ei ihan noin suoraan, mutta luulen että melko nopeasti kuitenkin. Alkaa tuntua että mitä enemmän ikää tulee lisää, sitä selkeämpi kuva alkaa olla siitä minkälainen oisi sopiva puoliso. =) Sitten kun semmoinen osuu vastaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko vanhat neitsyet koskaan ajatellu, että jos se oikee prinssi uljas ei saavukkaan noutamaan? Että jos kohta onki elämä ohi ja yhä ootat?
Puuttuko joku sellainen uskallus elää vai mikä vaivaa?
Sekö on vain elämistä, että neitsyys menee alle 20-vuotiaana, on yhden illan juttuja yms.?
Eitkös sinä oo yli kolmekymppinen yh eli sulla siis on ainaki joskus ollu mies :LOL: vastasit siis ehkä väärään kohtaan :LOL:
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko vanhat neitsyet koskaan ajatellu, että jos se oikee prinssi uljas ei saavukkaan noutamaan? Että jos kohta onki elämä ohi ja yhä ootat?
Puuttuko joku sellainen uskallus elää vai mikä vaivaa?
En ole neitsyt, mutta vanha taidan olla. Ja ikä on opettanut minulle ainakin yhden asian. Jos sitoutuu siihen "second best" -tyyppiin vain siksi, että pelkää elämän muuten menevän ohi, päätyy yleensä särkemään joko perheensä tai sydämensä tai molemmat.

Puhun nyt vakavista suhteista. Mitä seksiin tulee, niin sitä voi toki jokainen harrastaa aina, kun mieli tekee. Tai sitten olla harrastamatta.
 

Yhteistyössä