Onko outoa ettei mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh?

Vieras
tule ikinä saunaan kanssamme, siis minun ja tytön 2 v? Siis minun kans tietenkin vääntyy sinne mutta aina kysyn tai pyydän että olisipa kiva mennä kaikki yhdessä saunaan niin mies mutisee jotain että menkää te ny vaan, en tule...
Miksi ihmeessä lapsen kans ei voi mennä saunaan? Ärsyttää että minä ole sitten se joka käyttää lasta saunassa ja mies menee meidän jälkeen, onko siinä järkeä? Teenkö ite tästä jotenkin oudon jutun vaikkei tämä sitä ole, kummallista kyllä...

Meillä mä pistän miehen muksyjen kanssa saunaan ja liityn miehen seuraan sinne sitten kun lapset ovat jo poistuneet. Ja se on vain ihan mun omaa mukavuutta ajatellen. :D No tokihan usein mennään myös porukalla ja tietty kylässä yms. mennään aina yhdessä.

Kuulostaa mun korvaan vähän kummalliselta. Itselläni tosin lapsia ei ole mutta omasta lapsuudestani muistan että isän ja äidin kanssa saunoin. Jos miehesi jostain kumman syystä pelkää tuntevansa (vaikka EI todellakaan ole) itsensä jotenkin irstaaksi sedäksi kun nuin pienen tytön kanssa saunaan, mene ja tiedä. Vai pelkääkö mies kiusallisena asiana jos lapsi rupeaa ihmettelemään mikä siellä isin jalkojen välissä killuu. Kysy mieheltä suoraan että miksi ei ole halukas saunaan teidän naisten kanssa tulemaan, sillä se varmasti selviää.

on vähän outoa,vaikka varmaan ihan laiskkuutta ja mukavuudenhalua.Toisaalta ite oon niin laiska etten tuon 2veen kanssa viittis yksin saunoa,kun en kuitenkaan ehtis saunoa tai peseytyä. mies on pari kertaa saunonut 2veen kans kaksisteen kyllä.

Kuulostaa mun korvaan vähän kummalliselta. Itselläni tosin lapsia ei ole mutta omasta lapsuudestani muistan että isän ja äidin kanssa saunoin. Jos miehesi jostain kumman syystä pelkää tuntevansa (vaikka EI todellakaan ole) itsensä jotenkin irstaaksi sedäksi kun nuin pienen tytön kanssa saunaan, mene ja tiedä. Vai pelkääkö mies kiusallisena asiana jos lapsi rupeaa ihmettelemään mikä siellä isin jalkojen välissä killuu. Kysy mieheltä suoraan että miksi ei ole halukas saunaan teidän naisten kanssa tulemaan, sillä se varmasti selviää.

Miksi kaikesta pitää aina väkisin tehdä jotenkin seksuaalisuudesta johtuvaa?
Voisiko olla että mies tuntee ettei saa samalla tavalla rauhassa saunoa, kun lasta kuitenkin vahdittava?
Jospa tuo saunahetki onkin se viikon ainoa hetki jolloin mies saa rauhassa yksinään rentoutua ja mietiskellä asioita, eikä siksi haluaisi siitä luopua?
Kysy mieheltäsi.

Kun ei mies sano mitään syytä, joskus vitsaillut että ehen tule, sehän olis hyväksikäyttöä tai jotain kummaa, en muista tarkalleen, mutta hän vaan aina muka keksii jotain muuta ettei tarvis tulla tai sitte sanoo vaan että en tule ja ku alan kysellä miksi, hän saattaa hermostua ja korottaa vaikka ääntä että menkää nyt, käyn sitten yksin myöhemmin.

No meillä voidaan sauna lämmitää vaikka joka päivä, yleensä käydään 2-3 kertaa niin voishan sitä jollain kerralla mennä kaikki, minusta se olis kivaa, mutta ei niin ei.

Mun mies ainakin kokee sen kiusalliseksi, että tyttö jää vähän väliä tuijottamaan sitä vehjettä (joka tietysti on kiinnostavan näköinen, kun se on erilainen kuin oma). Joten tulee kyllä saunaan, mutta ei niin hirveän innoissaan.

Mun mies ainakin kokee sen kiusalliseksi, että tyttö jää vähän väliä tuijottamaan sitä vehjettä (joka tietysti on kiinnostavan näköinen, kun se on erilainen kuin oma). Joten tulee kyllä saunaan, mutta ei niin hirveän innoissaan.

Omituista, miksi ihmeessä siitä kiusaantua?
Tuijottaisit sinäkin jos uimahallin saunassa vierustoverilla olisi kolme kättä, hienovaraisesti ehkä, mutta sitä lapsi ei osaa.
Kyllä aikuisen pitää nämä asiat käsitellä, eikä jättää saunatuokioita sen vuoksi väliin.

[QUOTE="vieras";24280284]Omituista, miksi ihmeessä siitä kiusaantua?
Tuijottaisit sinäkin jos uimahallin saunassa vierustoverilla olisi kolme kättä, hienovaraisesti ehkä, mutta sitä lapsi ei osaa.
Kyllä aikuisen pitää nämä asiat käsitellä, eikä jättää saunatuokioita sen vuoksi väliin.[/QUOTE]

Ja varmasti tuijottaa, tuijottaa vielä aikuisenakin miesten vehkeitä, jos ei oman isän kikkeliä ole pikkutyttönä nähnyt.

Meilläkin mies sanoi ennen lasten syntymää, että hän ei pimppaa pese, eikä suihkuun mene, kun lapsi täyttää tietyn verran. Mutta sulassa sovussa nuo näkyvät suihkuttelevan lähes joka ilta.

Minä en tykkää saunoa, joskus pyynnöstä menen.. Mutta tollanen vaivaantuminen sukupuolielimistä on kyllä outoa..
Kyllä me meidän lapsikin katsoo, mutta ei meistä kumpikaan siitä kiusaannu. Luonnolliset asiat kyseessä eikä siihen liity mitään seksuaalista.

Kyl mustakin todennäkösempi vaihtoehto on, että mies ei vaan jaksa tulla kun joutuu samalla lasta vahtimaan. Musta ainakin noi muut vaihtoehdot kuulostaa vähintäänkin oudolta!:O

No kyllä mäkin kiusaantuisin, jos joku joka käänteessä tuijottaisi mun toosaani. Mies ei muutenkaan ole hyvä käsittelemään näitä asioita, vaan vastaa melkoisen kiusaantuneesti tytön kysymyksiin miehen anatomiaan liittyen. Toiset nyt vaan on sellaisia, etteivät ole kovin avoimia asian kanssa eivätkä osaa puhua sukupuoliasioista luontevasti. Ja tosiaan kyllä se mies saunaan tulee, mutta kiusaantuu siitä katselusta ja mahdollisista kysymyksistä.

Yhteistyössä