Onko outo, jos ei viihdy asuinpaikassa, jossa ei esim. muita äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ei ole lainkaan lapsiperheitä eikä esim. leikkipuistoja? Päivät olen yksin kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa. Lähimmät leikkipuistot ym. on 30km päässä. Päivän aikana näkee korkeintaan naapurin mummon. Tämä on kuollut kylä. Halvalla saatiin iso omakotitalo, mutta nyt mietin, ettei tainnutkaan olla hyvä idea :( . Mieheni käy töissä ja saa siellä sosiaalisia kontakteja, joten häntä tämä ei niin häiritse. Minusta tuntuu, että pää leviää, kun on aina yksin. Olemme päivät vain omalla pihalla ja yritän keksiä lapsille tekemistä. Syksyllä vanhin menee eskariin.

mekin asuttiin maalla, puoltoista vuotta sitä kesti ja sit tultiin järkiimme, myytiin asunto pois ja muutettiin kaupunkiin :)
ei se hieno asunto kaikkea merkkaa vaikka mekin ostettiin maalta se just alhaisen hintatason takia ..
meinasi pää seota kun oli niin kuallutta sielläkin kylässä.

Ja sitä että istutaan jossain hiekkiksenreumalla niinkuin kanat orrella ja kaffeetellaan illat pitkät toisen riesana ja vaivana.Juorurinki vuoroin jonkun kotona.
Onneksi ei ole akkalaumaa riesana jota pitäis sietää.

Alkuperäinen kirjoittaja olis mulle unelmapaikka:
Ja sitä että istutaan jossain hiekkiksenreumalla niinkuin kanat orrella ja kaffeetellaan illat pitkät toisen riesana ja vaivana.Juorurinki vuoroin jonkun kotona.

Oikeastiko se sitten on tällaista kun tuntee äitejä :D ?? Ihanko OIKEASTI?

Akat on ärsyttäviä, varsinkin mammat! keskustelut menee suurin piirtein näin: meidän minni se paskansi vaippaan ison paskan, haluatko nähdä ja vaippa kaivetaan laukusta. sitten se vielä laitetaan kodin seinälle näytille. hyi olkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Ihan oikeasti, noinkin voi olla :saint:
Mä vihaan leikkipuistoja ( tai no, silloin kun siellä on muita ) ja kaikkia muitakin paikkoja missä todennäköisesti on toisia äitejä mussukoineen :snotty: Mä tykkään käydä leikkipuistossa omien lasten kanssa " epätavallisiin " aikoihin B)

Alkuperäinen kirjoittaja bluelife:
mekin asuttiin maalla, puoltoista vuotta sitä kesti ja sit tultiin järkiimme, myytiin asunto pois ja muutettiin kaupunkiin :)
ei se hieno asunto kaikkea merkkaa vaikka mekin ostettiin maalta se just alhaisen hintatason takia ..
meinasi pää seota kun oli niin kuallutta sielläkin kylässä.

Me katseltiin asuntoa "maalta" muttei onneksi ehditty tehdämitään suuria ratkaisuja kun tultiin järkiimme. Minä olen kaupunkilaistyttö ja mun mies vielä enemmän kaupunkilaispoika. En halua pois kaupungista kuin joskus lomalla.
Enkä koe naapureita riesana. Mä olen saanut naapureista, muutamasta, oikein hyviä ystäviä. Puhutaan muustakin kuin lasten kakan väristä tai naapurin Sallan mekon väristä ;) Osa meistäon palannut jo työelämään, eikä edes treffata enää hiekkalaatikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Mä vihaan leikkipuistoja ( tai no, silloin kun siellä on muita ) ja kaikkia muitakin paikkoja missä todennäköisesti on toisia äitejä mussukoineen :snotty: Mä tykkään käydä leikkipuistossa omien lasten kanssa " epätavallisiin " aikoihin B)

Kohtalotoveri! :hug: Mä luulin ihan oikeasti olevani ainoa joka inhoaa muita ihmisiä leikkipuistoissa. :D Ehkä meidän pitäis tavata toisemme joskus leikkipuistossa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Kohtalotoveri! :hug: Mä luulin ihan oikeasti olevani ainoa joka inhoaa muita ihmisiä leikkipuistoissa. :D Ehkä meidän pitäis tavata toisemme joskus leikkipuistossa. :laugh:

:laugh: :laugh: Käsittämätöntä että joku muukin on samanlainen, " outo " :whistle:
Joo, tehdään vaan treffit leikkipuistossa :p

Yhteistyössä