Ei minustakaan. Äitini otti tytön eilen yökylään ja oli puhe että menisivät tivoliin tänään ennenkuin tuovat kotiin. Ja nyt kun puhuin äitini kanssa puhelimessa niin se kauhisteli kuinka kylmää pihalla on ja tyttökin oli aivan jäässä kun olivat pihalla ettei sinne tivoliin voi nyt mennäkään. No itse kävin päivällä keskustassa eikä mua paleltanut ollenkaa takki päällä hame saappaat ja sukkikset. Ja tytölläkin on ulkoilu takki ja housut mukana niin ei pitäis palella.
Todella tyhmä tekosyy että on muka kylmä!! Äitini on vain laiska pihi paskiainen jota ei nyt huvita lähteä tivoliin ja maksaa sitä kolmea euroa possujunasta ja 2 euroa jäätelöstä. Jos se kerta on siitä kiinni niin minä voisin antaa vaikka ne rahat! Ärsyttää kun tyttö on odottanut innolla ja nyt sitten pettyy... kolmevuotiaasta kyse niin kyllä se tajuaa ettei nyt pääsekään mummin kanssa. Vittu mä menen tänään kahdestaan sen kanssa sinne tivoliin :headwall:
Todella tyhmä tekosyy että on muka kylmä!! Äitini on vain laiska pihi paskiainen jota ei nyt huvita lähteä tivoliin ja maksaa sitä kolmea euroa possujunasta ja 2 euroa jäätelöstä. Jos se kerta on siitä kiinni niin minä voisin antaa vaikka ne rahat! Ärsyttää kun tyttö on odottanut innolla ja nyt sitten pettyy... kolmevuotiaasta kyse niin kyllä se tajuaa ettei nyt pääsekään mummin kanssa. Vittu mä menen tänään kahdestaan sen kanssa sinne tivoliin :headwall: