Käytännön asioitten nopeuttamana tuli hypättyä avoliittoon aika nopealla aikavälillä. Noh, se nyt ei ole aiheena Mutta.. varallisuus tuntuu olevan todella suhteellinen käsite. Avomiehelläni on omistusasunto (asumisesta maksan hänelle kohtuullisen, sovitun summan), kauniisti rempattu ja sisustettu, ihan kiva auto (ei tosin edes uudehko, tosin uudehkon veroinen vaikka onkin vanha) Ihmisten aivoituksia nähneenä otin eräänä iltana keskustelun aiheeksi tilanteen, että ihmiset varmaan kuvittelevat että olen muuttanut hänen luokseen rahan perässä (minkä rahan? velkaa kyllä on
) ja elätettäväkseen. Kas, keskustelua seuraavana iltana jo yhdestä suunnasta kuului suora ilmaisu asiasta.
Ja mikä elätys? Millä tavoin meitä tarvitsisi elättää? On mulla pelkällä op-rahallakin aina raha ruokaan riittänyt.. Ja lapsella toki on isänsä joka häntä tarvittaessa "elättää".
Opiskelen, tosin hoidan samalla tytön kotona (kh-tuki ja op-raha siis) plus käyn keikkatöissä säännöllisesti. Tienaan käytännössä lähes saman verran kuin muutenkin, erotus ei oleellisesti vaikuta elintasooni. Mikä kumma siinä sitten on, että ihmiset alkavat olettaa asioita ilman että tietävät todellista laitaa? Tämä jaksaa aina vaan ärsyttää, vaikka oli jo arvattavissa |O
Ja mikä elätys? Millä tavoin meitä tarvitsisi elättää? On mulla pelkällä op-rahallakin aina raha ruokaan riittänyt.. Ja lapsella toki on isänsä joka häntä tarvittaessa "elättää".
Opiskelen, tosin hoidan samalla tytön kotona (kh-tuki ja op-raha siis) plus käyn keikkatöissä säännöllisesti. Tienaan käytännössä lähes saman verran kuin muutenkin, erotus ei oleellisesti vaikuta elintasooni. Mikä kumma siinä sitten on, että ihmiset alkavat olettaa asioita ilman että tietävät todellista laitaa? Tämä jaksaa aina vaan ärsyttää, vaikka oli jo arvattavissa |O