Onko omronin korvakuumemittarin suojukset oikeesti kertakäyttöiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 4 kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 4 kk

Vieras
Vaihdatteko joka mittauksen jälkeen sen suojuksen vai miten? Meillä harkinnassa korvakuumemittari ja melkonen rahareikä jos se on oikeesti ihan kertakäyttönen... mä kun innostun epäilemään lapsosen lämpöjä niin saatan saman illan aikan mitata useamman kerran...

no sit on vaihdettu ku alkaa olla vahaa niin paljon että kärki samea. mutta jo jkovin on töhkää välissä niin voipi antaa liian matalia arvoja. oisko noita 5kpl saatu menemään 1,5 v aikana. voi varmasti pestäkin vaikka fairylla

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23051454:
Omaa porukkaa kun sillä vain mittaillaan niin talouspaperilla pyyhkäisy mittauksen jälkeen riittää ainakin meillä. Muutaman kuukauden välein ollaan vaihdettu.

meillä kans näin, tietty sit jos on monta potilasta yhtä aikaa ja paljon mittailtava niin sit vauhdetaan useammin

Noita omronin suojia ei voi oikein pestä mutta voi ne uudelleen käyttää kyllä, en vaan tuota prisman mallia ainakaan kenellekään suosittele, vasta ostin enkä tykkää yhtään, jotenkin niin isokin tuo pää että lapsen korvaan ei kunnolla mahu ja ei saa mitattua kunnolla.. Korvat pitää myös muistaa kunnolla putsata ennen mittausta jotta tulos ois mahdollisimman luotettava...

Voi käyttää useamman kerran. Terveyskeskuksessa kun olin töissä niin siellä oli jokaisen oma tötsä yöpöydällä aina. Siis kyseessä pitkäaikaisosasto. Samalla ihmisellä voi samaa tötsää käyttää. Itse kyllä hommaisin otsamittarin kun on melkein samanhintanen mutta mukavampi käyttää.