Onko omakohtaista kokemusta Vitapro vitamiinivalmisteesta?

  • Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi ... itselläni on selkärankareuma ja jouduin käyttämään Trexania ja kortisonia oli
huono olo jatkuvasti ja kivut senkuin jatkui...No itse olen käyttänyt VitaProta jo
muutaman kuukauden olo parani ja jätin kokeeksi kaikki lääkkeet pois.

Vireystaso nous ja muutekin myös halut ovat taas palanneet....:)
Jos kipuja joskus tuntuu niin yksi burana kaveriks riittää.

Jokainen reagoi omalla tavallaan, en sano että tämä sopisi sinulle mutta minulla
ainakin auttoi

Joo lueappa näiden testi tulokset jota ei ole rahoittanut vitapro tai niiden muut yhtiönimet jos haluat olla terve syö hyvin ja lopeta pillerit
 
vierailija
Joo lueappa näiden testi tulokset jota ei ole rahoittanut vitapro tai niiden muut yhtiönimet jos haluat olla terve syö hyvin ja lopeta pillerit
Aloitin Vitaepron käytön viikko sitten 5 päivän jälkeen olo alkoi olemaan huono. Koko keho ja jalat tuntui raskaalta. Kun menin olo oli huono ja raskas. Olin kaksi päivää ottamatta kapselia, ja raskas olo hävisi. Taas kokeilin aiheuttaako Vitaepro ongelmat ottamalla yhden kapselin, ja taas tuli raskasolo. Olo oli niin kauhea, että päätin jättää vitaepron ottamatta. Voi olla, että Vitaepro ei sovi reseptilääkkeitteni kanssa, joten lopetin sen tilauksen. Omegapro ei aiheuttanut samalaisia oireita.
 
vierailija
Söin vajaan kuukauden kyseistä sontaa,oli pakko lopettaa tuli jalat niin kipeiksi että aamulla oli vaikea nousta sängystä ylös.
Minulle kävi samoin , oli vaikea aamulla päästä yläkerran makuuhuoneesta alakertaan . Käytin VP tä noin 8 kk , koko sen ajan nivelet ja lihakset aamuisin jäykät ja kipeät. Lopetin käytön siitä noin 2-3 viikkoa kivut hellittivät ja sen jälkeen ei mitään vaikeutta aamulla päästä alakertaan. Olisi pitänyt alunperin uskoa vaimoa joka toppuutteli Vitaepron syömistäni. Nyt käytän marketista hankittua valmistetta joka on 80% edullisempaa , haittavaikutusta ei ole ollut. Sitäkin myöhemmin mietin miten joku voi mainostaa TV ssä tabletteja , mainos esim maikkarilla on
koko suomen alueella 6000€ per kerta.
 
vierailija
Ihan hyviä kokemuksia on itsellä ja monilla muillakin Vitaepro:sta. Vastustuskyky ja yleinen vireystila on ainakin selvästi kohonnut. Yleensä on tullut perinteiset syys- ja kevätflunssat, mutta nyt näitä ei kahteen vuoteen ole ollut satunnaisia päivän-kahden pikku nuhaa lukuunottamatta.

Ihan kokeilemisen arvoinen tuote ainakin vastustuskykyyn ja jos yleistä vireystilaa haluaa parantaa. Joka-aamuinen aamuväsymyskin on lievempää kuin ennen

Mainos!
 

Yhteistyössä