Onko olemassa.. (tupakoinnin lopetus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
..sellaista hoitoa/lääkettä millä saisi tupakan himon pois?
Uskon, että pystyisin lopettamaan, mutta en haluaisi loppuelämää elää niin, että tupakkaa HALUTTAA ja himoitsee...
Olen pystynyt olla pitempiäkin aikoja polttamatta, esim raskaus ja imetysajat, mutta heti kun ei ole ollut "pakkoa" olla polttamatta, niin se on taas alkanut. Olen lopen kyllästynyt olemaan ainaisessa tupakanhimossa, haluaisin että mulle tulisi INHO tupakkaa kohtaan, ettei aina tarvisi olla kiusauksessa...
Onko tällaiseen mitään hoitoa??

Olen kuullut että isäpuoleni veli olisi lopettanut hypnoosin avulla. Toinen oli joku lääkekuuri, missä piti ekat muutama päivä polttaa ja sitten lopettaa. Entisen työpaikkani siivooja kertoi, että oli sitten tauon jälkeen kokeillut polttaa tupakan, ja saanut niin hirveän migreeni-pahoinvointi-oksentelu-kohtauksen että oli jäänyt siihen. Oli polttanut monta kymmentä vuotta. En kyllä kuollaksenikaan muista mikä oli lääkkeen nimi...

Täällä lopetettiin nuuskalla.. =) Käytin "naistennuuskaa" eli pikkusia pussinuuskia ja niitäki ainoastaan tosi pahaan röökintuskaan eli max 3 meni päivässä. :)
Vkloppuna tuli kauheat röökintuskat, päätin, et voin polttaa yhden ja palata sit takas ruotuun... Sain kaverilta röökin, maistu TOSI pahalle! Otin kolmet savut ja siihen loppu, eipä tee enää mieli! =)

Yhteistyössä