[QUOTE="pieras";25065710]Jos ei keskustelu auta ja miehellä on ongelma, johon ei halua hoitoa, joka vaikuttaa teidän elämäänne etkä pysty puolisoosi luottamaan... Itse en pystyisi olemaan tuollaisessa liitossa jossa ei ole luottamusta tai salaillaan asioita.
Mitä kuvittelet saavuttavasi tällä seurannalla. Sitten saat vakoilulla tietää mihin rahat menee, luuletko että se avaa miehen puhehanat, ongelma on ratkaistu ja thats it?[/QUOTE]
No jotenkin noin sen kuvittelen menevän.. tai en odota että mies alkaa puhumaan yhtään enempää, mutta itse tietäisin enemmän, pystyisin katsomaan missä mahdollisesti olisi käynyt (esim. huoltsikat) ja miettimään mitä sieltä ostanut. Tai ainakin pystyisin toteamaan sen, että mies liikkuu ihan normaalipaikoissa, sellaisissa missä voisi olettaakin eli ehkä tulisi luottamusta siihen, että mies ei tee mitään ihmeellistä vaan ne rahat vaan menee johonkin pieniin juttuihin..
Luottamusta mieheen se ei varmaan toisi.. vasta sitten kun mies selkeästi kantaisi vastuun järkevästä rahan käytöstä eikä olettaisi että minä olen aina se jolla kuitenkin on rahaa ruokaan ym.