Onko olemassa sellaista vakoilulaitetta, jonka voisi kiinnittää autoon että näkisi missä sillä on ajettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrinmurrin

Vieras
Ja jos on niin millä hinnalla ja miten ne toimii? Siis näkeekö siitä jälkeenpäin jotenkin missä on ajettu.. ?

Kunhan kyselen, liittyen vähän eiliseen ketjuuni...

Hohhoijaa... Mihin ihmeeseen tarvitset sellaista!? Jos on noin paljon tarvetta epäillä jonkun läheisen puuhia niin olisko ratkaisu kuitenkin jokin muu kuin vakoilulaite?

[QUOTE="pieras";25065618]Hohhoijaa... Mihin ihmeeseen tarvitset sellaista!? Jos on noin paljon tarvetta epäillä jonkun läheisen puuhia niin olisko ratkaisu kuitenkin jokin muu kuin vakoilulaite?[/QUOTE]

No keskustelu ei auta. Kyse siis rahankäytöstä ja siitä mihin ne rahat menee. Sekin kertoisi jo aika paljon kun tietäisi minkä verran autolla on ajettu ja missä on ajettu eli tietäisi missä paikoissa on käynyt.

Vai pitäisikö antaa vaan olla asian selvittämättä jos mies ei itse kerro?

No keskustelu ei auta. Kyse siis rahankäytöstä ja siitä mihin ne rahat menee. Sekin kertoisi jo aika paljon kun tietäisi minkä verran autolla on ajettu ja missä on ajettu eli tietäisi missä paikoissa on käynyt.

Vai pitäisikö antaa vaan olla asian selvittämättä jos mies ei itse kerro?

Jos ei keskustelu auta ja miehellä on ongelma, johon ei halua hoitoa, joka vaikuttaa teidän elämäänne etkä pysty puolisoosi luottamaan... Itse en pystyisi olemaan tuollaisessa liitossa jossa ei ole luottamusta tai salaillaan asioita.

Mitä kuvittelet saavuttavasi tällä seurannalla. Sitten saat vakoilulla tietää mihin rahat menee, luuletko että se avaa miehen puhehanat, ongelma on ratkaistu ja thats it?

Mikset katso kilometrimittaria? Katso se isompi lukema, sitä ei voi nollata. Kirja paperille ylös. Tiedät edes kuinka pitkästi ajettu.

Tämä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, saisi ainakin tietää paljonko on ajettu eli paljon menee bensaan rahaa. En vaan ole koskaan autossa yksin (ei ajokorttia eli en aja) eli ehkä vähän hankalaa tehdä huomaamatta. Mutta kokeillaan :)

200 euroa maksaisi tuollainen vastaanotin/lähetin.. huh, tuntuu älyttömälle jos tuohon ryhdyn, mutta oikeasti kun en saa miehestä mitään irti ja asiasta riidellään usein. Ei osta mitään konkreettista mikä selittäisi rahan menon. Ja hermostuu joka kerta kun otan raha-asiat puheeksi (eilinen riita alkoi siitä että esitin yhden ainoan kysymyksen kun oli laskunmaksu tililtä siirtänyt itselleen rahaa, vaikka hänen palkkapäivänsä oli viikko sitten ja mies veti pultit siitä).

[QUOTE="pieras";25065710]Jos ei keskustelu auta ja miehellä on ongelma, johon ei halua hoitoa, joka vaikuttaa teidän elämäänne etkä pysty puolisoosi luottamaan... Itse en pystyisi olemaan tuollaisessa liitossa jossa ei ole luottamusta tai salaillaan asioita.

Mitä kuvittelet saavuttavasi tällä seurannalla. Sitten saat vakoilulla tietää mihin rahat menee, luuletko että se avaa miehen puhehanat, ongelma on ratkaistu ja thats it?[/QUOTE]

No jotenkin noin sen kuvittelen menevän.. tai en odota että mies alkaa puhumaan yhtään enempää, mutta itse tietäisin enemmän, pystyisin katsomaan missä mahdollisesti olisi käynyt (esim. huoltsikat) ja miettimään mitä sieltä ostanut. Tai ainakin pystyisin toteamaan sen, että mies liikkuu ihan normaalipaikoissa, sellaisissa missä voisi olettaakin eli ehkä tulisi luottamusta siihen, että mies ei tee mitään ihmeellistä vaan ne rahat vaan menee johonkin pieniin juttuihin..

Luottamusta mieheen se ei varmaan toisi.. vasta sitten kun mies selkeästi kantaisi vastuun järkevästä rahan käytöstä eikä olettaisi että minä olen aina se jolla kuitenkin on rahaa ruokaan ym.

Jos sillä on verkkopankkitunnukset jossain, niin edullisempi ja kätevämpi vaihtoehto tsekata niiden avulla!!!

No joo, totta. Rikonko jotain lakia jos katson..? Taitaisin rikkoa. Olisiko se tämän suhteen loppu jos jäisin tuollaisesta kiinni? Verkkopankissahan näkee koska sinne on viimeksi kirjauduttu... Äh, en taida uskaltaa sitten kuitenkaan tehdä mitään :/

Eli jos itse haluan toimia oikein niin se tarkoittaa sitä että en koskaan saa tietää miten mies ne rahat hassaa.. tuntuu että on ihan pattitilanne!!

En oikeasti ymmärrä, että jos ei ole mitään salattavaa niin miksi raha-asioista ja niiden selvittämisestä kukaan hermostuisi? Jos tilanne olisi toisinpäin, mies kysyisi miten olen palkkani käyttänyt niin ei olisi mikään ongelma vaikka näyttää verkkopankista että mihin ne on mennyt.. ei siellä ole mitään sellaista mitä tarvitsisi peitellä. Tai ilman tuotakin voisi hyvin kertoa, että mihin ne on mennyt suurinpiirtein, en kokisi tuollaista kysymystä mitenkään hankalana.

GPS-paikannin autoon ja sitten vielä linkissä mainostettu vajaan 30 euron vakoilulaite, johon voit ottaa puhelimella yhteyden ja kuunnella mitä autossa puhutaan.
http://www.hilavitkutin.com/2007/09/29/spy-ear-salakuuntelulaite/
Parempi malli ottaa sekä ääni- että videokuvayhteyden vakoilulaitteseen, jossa minimaalinen vakoilukamera ja mikrofoni. Voit tallentaa videot/äänen joko puhelinlinjaa pitkin tai laitteen microSD-muistikortille.

Yhteistyössä