Onko olemassa jotain tehokkaita lääkkeitä tai pillereitä jotka auttais laihtumaan nopeesti?

  • Viestiketjun aloittaja terveys vaakalaudalla
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään.

Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa.

Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä.

Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
Uskomatonta, mutta totta
 
vierailija
Mikä tuolle tuotteelle on myöntänyt luvan sotkea ruokiin?
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään.

Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa.

Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä.

Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
 
vierailija
Moni laihdutusvalmiste on haitallinen. Miksi tämä ärsyttävä ketju roikku koko ajan ylhäällä. Yrittäkää ottaa ab-piimää jos ei ole laktoosi-intoleranssia ja ruokavalio, kävely jne. Mikään vippaskonsti ei ole terveellinen välttämättä. Ravintoaineita tarvitaan, suolaa ja nesteitä. Jos pystyt välttämään teollista ruokaa, lisäaineita ja pahimpia jälkiruokia kuten suklaapatukka - se voi helpottaa asiaa.
 
Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
 
vierailija
"Aloitusvaiheessa Lappeenrannan tuotantolaitoksen kapasiteetti on noin 10 000 tonnia vuodessa. Toimitusjohtajan mukaan laitoksen tuotanto on tarkoitus kolminkertaistaa seuraavan kolmen vuoden aikana.

Tuotantolaitos sijaitsee Lappeenrannan Harapaisissa, ja se työllistää nyt 20 ihmistä.

– Kesän loppuun mennessä työntekijöiden määrän on tarkoitus nousta kolmeenkymmeneen, Kähkönen kertoo.

Yhtiö tähtää kansainvälisille markkinoille, sillä Suomessa markkinat ovat pienet."-yle-
 
vierailija
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään.

Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa.

Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä.

Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
Juustoraasteessakin on tuota
 
vierailija
Minä kokeilin laihdutusteetä jossa on sennaa ja laihduin enemmän kuin mitä olisin ikinä halunnut. Senna tyhjentää suolistosta vuosikausien aikaiset sisällöt, mitä siellä mahtaakaan olla suolien tukkeena. Ei kannata ottaa jos haluaa ehtiä elämässä muutakin kuin istua vessanpöntöllä päivät pitkät.
 
vierailija
Jos on karkkiin ja muuhun sokerimättöön koukuttunut, kannattaa tehdä niin että syö niitä sokeriherkkuja oikein kunnolla mutta ei sitten syö lounasta tai päivällistä ollenkaan koska niissä sokeriherkuissa on kaloreja ihan tarpeeksi muutenkin. Jos noiden herkkujen lisäksi syö vielä normaalin aterian, niin varmasti lihoo. Mutta jos esimerkiksi korvaa normaaliaterian syömällä 200 gramman suklaalevyn niin energian tarve on täytetty eikä tarvitse syödä mitään sen kummempaa sille aterialle.
 

Yhteistyössä