Onko olemassa jotain silitettäviä paikkoja housujen polviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JOhanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JOhanna

Vieras
alan kyllästyä kun kalliitkin ulkohousut aina polvista rikki tytöllä ja pojalla. ja mun ompelutaidot on surkeat.

onko olemassa jotain paikkoja joita vois vaikka vaan silittämällä saada paikoilleen?
voiko niitä esim tilata jostain? täällä ei ole kangaskauppaa tms ja kun lähikaupungissa tulee käytyä niin siloin ei ikinä muista noita

Alkuperäinen kirjoittaja JOhanna:
alan kyllästyä kun kalliitkin ulkohousut aina polvista rikki tytöllä ja pojalla. ja mun ompelutaidot on surkeat.

onko olemassa jotain paikkoja joita vois vaikka vaan silittämällä saada paikoilleen?
voiko niitä esim tilata jostain? täällä ei ole kangaskauppaa tms ja kun lähikaupungissa tulee käytyä niin siloin ei ikinä muista noita

on joo ja ne on kyllä ihan hyviä ja helppoja minä käytän myös pojan polvssa kun aina on puhki :D silität vaan sopivan palan tai muodon prismasta saa ja tavallisista marketeista ja toki kangaskaupoista!

Silitettäviä paikkojakin kätevämpiä ovat liimattavat tarrapaikat. Olen osatnut kangaskaupasta, jossajoitakin värivaihtoehtoja, mutta kuulemma tavaratalotkin myyvät.

Kokemusta on vain yksiin housuihin liimaamisesta, mutta olen yllättynyt että paikat ovat kestäneet lapsen rymyämistä ja konepesuja täysin moitteetta.

Käyttö oli helppoa: ensin leikkasin sopivat malliset palat tarrasta ja sitten lätkäisin housujen polviin.

Ulkoiluhousuihin kannattaa ostaa nylontarrapaikkoja ja niitä löytyy jopa ihan marketeistakin. Leikkaat siitä sopivan palan, jos oikeaa väriä ei löydy, leikkaat kivan kuvion. Pysyvät useamman pesunkin paikoillaan ja on todella helppo paikka käyttää. Erityisesti kosteussuojattuihin ovat hyviä.

Yhteistyössä