onko olemassa jotain luontaistuotetta josta olisi apua raskautumisessa?

• Viestiketjun aloittaja tahtoo vauvan
  • Ensimmäinen viesti
sintti
Minäkin liputtaisin gelee royale kapseleiden nimeen. Ollaan kohta kolme vuotta yritetty lasta, kaksi kuukautta gelee royale kapseleiden alotuksen jälkeen tulin raskaaksi. Kapselit nosti muutenkin yleistä vireystasoa. Suosittelen niitä lämpimästi vauvahaaveisiin.

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja sintti:
Minäkin liputtaisin gelee royale kapseleiden nimeen. Ollaan kohta kolme vuotta yritetty lasta, kaksi kuukautta gelee royale kapseleiden alotuksen jälkeen tulin raskaaksi. Kapselit nosti muutenkin yleistä vireystasoa. Suosittelen niitä lämpimästi vauvahaaveisiin.
Olette kohta kolme vuotta yrittäneet? Hmmm...

vieras
Sinuna en nyt alkas clomeja syömään, koska jos oot jo tullu raskaaksi, niin siinähän ei ole ongelmaa. Clomit saattavat ohentaa kohdun limakalvoa ja jos sulla on muutenki ollu nyt keskenmenoja, niin ei ne ainakaan auta tilannetta. Ootko käyny lääkärillä niiden keskenmenojen takia?
Vyöhyketerapiaa suosittelen minä vaihtoehtoiseksi hoidoksi. Omalla kohdalla se oli tukena lapsettomuushoidoissa ja raskaana ollaan :)

ap
ilmeisesti mä en oo saanu tarpeeks takkiin vielä kun en oo lääkäriin asti menny valittaan tuosta asiasta vaan oon miettiny mitä vielä kokeilis. kai se pitäs mennä gynelle tai omalääkärille valittaan tuosta kohta. tai viimestään seuraavan keskenmenon jälkeen.

Yhteistyössä