tahtoo vauvan
takana 2v kolmannen lapsen yritystä ja tässä kohtaa alkaa tuntumaan, että jotain sellaista voisi kokeilla.
kerrotko tästä lisää?Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee täytyy kokeilla:itte aattelin testata sellasta tuotetta kun Vitamore Total. verkkoapteekista löysin
Tästä tuotteesta laitan vielä sellaista oma kohtaista kokemusta. Oltiin miehen kanssa yritetty raskautta 1,5 vuotta ja kun aloitin gelee royalin niin tulin raskaaksi heti seuraavasta kierrosta, voi olla sattumaaki, muttamyös siskoni tuli raskaaksi heti gelee royalin aloituksen jälkeen. Samoin yksi työkaverini kärsi lapsettomuudesta ja tämän aloittamisen jälkeen tuli raskaaksi, heillä tosin meni pidempään , muistaakseni 3 kuukautta.Alkuperäinen kirjoittaja mie:gelee royale
Hmmm... miten lisätään elämää? Minkä nisäkkään elämää on onnistuttu "lisäämään" 200 prosenttia? Onko jossain helevettiläisen vanha koira?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tutkimuksissa on todettu kuningatarhyytelöstä (eli gelee royale) seuraavaa:
1) Lisää hyönteisten ja nisäkkäiden elämää 30-200%
Voisko esim. olla että nisäkkäiden elä,mää pystyy lisäämään tuon pienemmän prosentin verran ja hyönteisten sitten enempi, eihän joku itikka elä kun vuorokauden niin ei varmaan ole niin ihmeellistä jos se yhtäkkiä eläiskin 3 vrk. Ja jonku koiran elämää sitten pystyis lisäämään vaikka pari vuotta, ei niin kauhean ihmeellistäAlkuperäinen kirjoittaja Juu:Hmmm... miten lisätään elämää? Minkä nisäkkään elämää on onnistuttu "lisäämään" 200 prosenttia? Onko jossain helevettiläisen vanha koira?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tutkimuksissa on todettu kuningatarhyytelöstä (eli gelee royale) seuraavaa:
Oispa jännä nähä linkki tähän tutkimukseen.
saitko sä molempia vai vain toisia? mä tässä mietin seuraavaa liikettä. musta tuntuu et tuo pari kuukautta sitten ollut keskenmeno uhkaasekoittaa mun kierronAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä sain nappeja gyneltä vinksahtaneen ja epäsäännöllisen kierron vuoksi.
- Miten parannetaan impotentin hedelmöityskykyä, kun siinä ei impotentilla ole välttämättä mitään vikaa? Väitetäänkö tämän parantavan impotenssi?Alkuperäinen kirjoittaja mie:4) Impotenttien miesten hedelmöityskyky parani
5) Nuorentaa soluja aikaansaaden ne tuottamaan hyvinvointia lisääviä ja vanhenemista vastaan toimivia hormonaalisia aineita
7) Lisää ihon luonnollista sävyä ja jarruttaa ihon vanhenemismuutoksia
19) Vahvistaa elimistön syöpävastaisia prosesseja
- Lisää nuorentavia prosesseja elimistössä
- Auttaa hermostoperäisissä ongelmissa, kuten parkinsonismissa
- Elvyttää rauhasia ja auttaa korjaaman rauhasperäisiä häiriöitä
-- Parantaa miesten hedelmällisyyttä
Molempia, mutta ei niistä migreeniä kummempaa riemua ollut...Alkuperäinen kirjoittaja ap:saitko sä molempia vai vain toisia? mä tässä mietin seuraavaa liikettä. musta tuntuu et tuo pari kuukautta sitten ollut keskenmeno uhkaasekoittaa mun kierronAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minä sain nappeja gyneltä vinksahtaneen ja epäsäännöllisen kierron vuoksi.
Voihan se olla, kiinnostaisi edelleen nähdä se tutkimus ja miten siinä esim. todettiin että se koira eli kaksi vuotta pidempään kuin olisi muutoin elänyt syötyään tuota tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Voisko esim. olla että nisäkkäiden elä,mää pystyy lisäämään tuon pienemmän prosentin verran ja hyönteisten sitten enempi, eihän joku itikka elä kun vuorokauden niin ei varmaan ole niin ihmeellistä jos se yhtäkkiä eläiskin 3 vrk. Ja jonku koiran elämää sitten pystyis lisäämään vaikka pari vuotta, ei niin kauhean ihmeellistäAlkuperäinen kirjoittaja Juu:Hmmm... miten lisätään elämää? Minkä nisäkkään elämää on onnistuttu "lisäämään" 200 prosenttia? Onko jossain helevettiläisen vanha koira?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tutkimuksissa on todettu kuningatarhyytelöstä (eli gelee royale) seuraavaa:
Oispa jännä nähä linkki tähän tutkimukseen.