Täällä on sama homma. Lääkitystä mulla ei ole ku mikään lääke ei passaa. Lisänä vielä sosiaalisten tilanteiden pelko. Masennus johtuu lähinnä unettomuudesta ja unettomuus siitä kun lapsi valvotti tarpeeksi kauan. Lapsi kun alkoi nukkumaan, minä en enää pystynyt..Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kyllä, reilut neljä vuotta kokoaikaista ja kokoviikkoista kotona lasten kanssa olemista takana. Vapaa-aikaa on silloin, kun lapset nukkuvat, jos jaksan valvoa.
Nyt onkin sitten diagnoosina vaikea masennus ja lääkitys päällä.
Samoin. Ei tarvitse kuin ruokakauppaan mennä, niin sydän alkaa hakata, jalat pettävät alta, itkettää ja ahdistaa.Alkuperäinen kirjoittaja erakko:Täällä on sama homma. Lääkitystä mulla ei ole ku mikään lääke ei passaa. Lisänä vielä sosiaalisten tilanteiden pelko.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kyllä, reilut neljä vuotta kokoaikaista ja kokoviikkoista kotona lasten kanssa olemista takana. Vapaa-aikaa on silloin, kun lapset nukkuvat, jos jaksan valvoa.
Mä vielä kauppaan pääsen, kunhan ei tarvii kenenkään kanssa jutella.. Roskapussinkin vien iltaisin etten törmäis naapureihin.. Kauhistuttaa tuo ens viikon kurssi, mitenköhän siitä selviää :OAlkuperäinen kirjoittaja xx:Samoin. Ei tarvitse kuin ruokakauppaan mennä, niin sydän alkaa hakata, jalat pettävät alta, itkettää ja ahdistaa.Alkuperäinen kirjoittaja erakko:Täällä on sama homma. Lääkitystä mulla ei ole ku mikään lääke ei passaa. Lisänä vielä sosiaalisten tilanteiden pelko.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kyllä, reilut neljä vuotta kokoaikaista ja kokoviikkoista kotona lasten kanssa olemista takana. Vapaa-aikaa on silloin, kun lapset nukkuvat, jos jaksan valvoa.