Onko ok viedä vaippoja lahjaksi kun menee vauvaa kattoon?

• Viestiketjun aloittaja lapseton
  • Ensimmäinen viesti
sockervadd-
Mun mielestä toi on nykyään hiukan hölmö lahja, koska yhä useammat vauvaperheet käyttävät kestovaippoja. Mutta jos tietää ettei heillä kestoilla niin kai se sitten on ok ja käytännöllinen lahja. Tosin kuitenkin sellainen lahja jonka saa kulumaan nopeasti ilman pysyvää muistoa.

PikkasenPyöree
Mä oon aina kaikille sanonu, jos kysytään että mitä tarvitaan, niin vaippoja (olen ilmottanu koon ja merkin). Ja yhtä ainutta pakettia ei olla saatu |O "Ei me nyt kehdattu vaippoja tuoda, ostatte sitten niitä itse" Siis prkl! Jos kerran pyydetään, niin kyllä niitä olis kiva saada. Sitten tuodaan jotain ihan turhaa krääsää, millä kukaan ei tee mitään!

Että mun mielestä vaipat on ihan ok vieminen

no juu
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Mun mielestä toi on nykyään hiukan hölmö lahja, koska yhä useammat vauvaperheet käyttävät kestovaippoja. Mutta jos tietää ettei heillä kestoilla niin kai se sitten on ok ja käytännöllinen lahja. Tosin kuitenkin sellainen lahja jonka saa kulumaan nopeasti ilman pysyvää muistoa.
Meille vauvaa katsomaan tulleet vieraat toivat lähinnä vaatteita, pehmoleluja ja jotain muuta pientä. Suuri suku ja paljon vieraita, ihan kivoja tietty nuo vaatteet joista valtaosa ihan käytännöllisiä mutta pehmoleluista en juuri piitannut.

Lopputuloksena en kuitenkaan muista kuin ehkä muutaman vaatteen kohdalla keneltä ne saatiin ja nuokin vaatteet ovats itten käytössä kuluneet ja aikanaan lähteneet kiertoon. Eli ei niistä sen pysyvämpää muistoa jäänyt. Ehkä antajalleen sitten joku valokuva josta osaa tunnistaa että tuon bodyn minä lahjoitin Laura-Emilialle.

Kaikkein parasta on mun mielestä kysyä suoraan että tarviisko vauva jotakin, mutta yksi hyvä tuliaisvaihtoehto vois olla herkut äidille!

Meillä kestoillaan ja jotkut toivatkin vauvalle kestovaippoja, mutta en minä loukkaantuisi verisesti jos joku toisi kertispaketin, aika monet perheistä kuitenkin saattavat kertistellä vaikka reissussa ollessaan, tai voihan ne antaa eteenpäin, yhtä lailla kuin itsestä epämieluisat lahjavaatteetkin.

Yhteistyössä