toki kukin tyylillään
Hipputar vastakysymys sinulle
Otitko sä huomioon tuota ruokatarjoilua oikeasti ollenkaan?
Pelkkä kahvitarjoilu on asia erikseen, nyt on kyse tilanteesta, jossa ensin on syöty kunnon ruoka, ja sen jälkeen on kahvit. Tuo määrä on liikaa. Esim. kolme erilaista makeaa ja keksit ovat vallan mainiosti riittävästi, josta jokainen taatusti löytää itselleen sopivan vaihtoehdon.Hyvältä kuulostaa, potut tosin kaipais kastiketta. Kylläpä täälä on nirsoa porukkaa, oon tämän huomion tehny muiskin vastaavis keskusteluis.
Ja sitä mä en ymmärrä miksi ei makeita saisi olla montaa sorttia? Meidän lasten synttäreillä ei käy montaa ihmistä mutta silti tarjolla on useampaa laatua makeita syystä jotta noi teinit ei tykkää kermakakusta mutta lapset tykkää. Juustokakku uppoo teineillekin. Teinit tykkää myös suklaakakusta. Kakun lisäksi lapset syö pääasiassa keksejä. Aikuiset taas ei syö keksejä mutta esim. piirakkaa tai pullaa syövät. Jne.jne.
Mä haluan että kaikille on ainaki kahta lajia jotain josta tykkää. Vaikkakaan ei noi naama nyrpys olis vaikkei olis ku kakku ja keksejä. Mutta mä HALUAN laittaa monta vaihtoehtoa, miksi se on huono?
Otin. Ei vaikuta jos kysymys on juhlista. Eri asia sit jos on muuten vaan kutsuttu syömään. No ehkä juhlissakin sitten jos sielä ollaan vaan symäaika ja sit lähetään. Mutta meillä vieraat on yleensä useamman tunnin ja siinä juodaan kahvitkin useampaan kertaan...Alkuperäinen kirjoittaja toki kukin tyylillään;29956864:Hipputar vastakysymys sinulle
Päinvastoin, ei kai "normi"synttäreillä noin monipuoliset tarjottavat olisi totta kai maistuisi ja hyvin maistuisiIlmeisesti ei pyöreitä vuosia kuitenkaan olla täyttämässä, koska ei menu ollenkaan juhlava. Mutta perusjuttuja, varmasti löytäisin itsellenikin jotain
Peesi, ei tosiaankaan tarvitse jokaista lajia syödä.Hyvät tarjoilut. Ja ihanaa kun on mistä valita kahvinkin kanssa, mammat ilmeisesti luulee että kaikkea on pakko syödä. Joku vois tosiaan sitten laittaa esimerkin juhlavista tarjoiluista.