Onko ok synttäritarjoamiset? Maistuisiko sinulle?

• Viestiketjun aloittaja "eeeee"
  • Ensimmäinen viesti
nohh
Hyvältä kuulostaa, potut tosin kaipais kastiketta. Kylläpä täälä on nirsoa porukkaa, oon tämän huomion tehny muiskin vastaavis keskusteluis.

Ja sitä mä en ymmärrä miksi ei makeita saisi olla montaa sorttia? Meidän lasten synttäreillä ei käy montaa ihmistä mutta silti tarjolla on useampaa laatua makeita syystä jotta noi teinit ei tykkää kermakakusta mutta lapset tykkää. Juustokakku uppoo teineillekin. Teinit tykkää myös suklaakakusta. Kakun lisäksi lapset syö pääasiassa keksejä. Aikuiset taas ei syö keksejä mutta esim. piirakkaa tai pullaa syövät. Jne.jne.
Mä haluan että kaikille on ainaki kahta lajia jotain josta tykkää. Vaikkakaan ei noi naama nyrpys olis vaikkei olis ku kakku ja keksejä. Mutta mä HALUAN laittaa monta vaihtoehtoa, miksi se on huono?
Pelkkä kahvitarjoilu on asia erikseen, nyt on kyse tilanteesta, jossa ensin on syöty kunnon ruoka, ja sen jälkeen on kahvit. Tuo määrä on liikaa. Esim. kolme erilaista makeaa ja keksit ovat vallan mainiosti riittävästi, josta jokainen taatusti löytää itselleen sopivan vaihtoehdon.

HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja toki kukin tyylillään;29956864:
Hipputar vastakysymys sinulle :)

Otitko sä huomioon tuota ruokatarjoilua oikeasti ollenkaan?
Otin. Ei vaikuta jos kysymys on juhlista. Eri asia sit jos on muuten vaan kutsuttu syömään. No ehkä juhlissakin sitten jos sielä ollaan vaan symäaika ja sit lähetään. Mutta meillä vieraat on yleensä useamman tunnin ja siinä juodaan kahvitkin useampaan kertaan...

"Jessica"
Kuvottavaa! :X Liian vähän ja sekin huonoa. :( Eikö ole mielikuvitusta, entä alkeellisia taitoja??? No kai nuo kelpaa jos on tottunut vähään...? Mä en kyllä kehtaisi. Mutta ei ole mun ongelma. Itse kärsit seuraukset!!!

alkuperäinen jatkaa
Jessica, kerropas millaisen menuun sinä sitten tekisit??? Miten niin tarjoamisia on vähän ja ne ovat huonoja? Mitä seurauksia muka kärsin tämän tarjoilun myötä, kerropa sekin sitten kanssa??

Näin
Komppaan muutamaa edellistä. Lohta söisin ja vihersalaattia, jos siitä olisi jätetty persikka pois. Persikka nyt ei vaan sovi vihersalaattiin.
Hittoon kaikki einekset ja valmispullat. Pastasalaatti on opiskelijabileiden ruokaa, kun ei ole muuhun varaa.

mijukuju
Miksi apei suostu kertomaan minkä ikäisen synttäreistä kyse ja mitkä kaikki on itsetehtyjä.

En minäkään kehtaisi vieraille sitä ns. pastasalaattia tarjota. Kun en itsekään sellaista tekisi/söisi.

Vieraas
Tarjoilu on ok.
Söisin hyvinkin mielelläni.
Toki oletan et ap valmistaa kaiken itse.
Lisäisi ruualle etikkaiset kesäkurpitsan siivut, ihania.

KAhvi tulee myöhemmin niin kiva kun siin on montaa sorttia.
Kivat pikkupullat niin kaikki ok.

viera.s
Ruokatarjoilusta tulee mieleen joku työpaikkaruokalan lounasbuffet. Kyllä noilla vatsansa täyttää, mutta ei ole mitenkään juhlavaa.

Itse en kyllä tekisi salaattia tuolla tyylillä, että laitetaan ainekset kymmeneen eri kippoon. Vaan tekisin pari hyvää salaattia kaikkine asiaankuuluvine ainesosineen, ellei sitten jonkun osallistujan allergiat rajoittaisi. Mutta nirppanokkailun takia en jättäisi salaattia tekemättä valmiiksi, onneksi lähipiiriin ei kyllä kuulukaan sellaisia jotka ei ole aikuisikään mennessä ole oppineet normaaleja salaattiaineksia syömään.

vierass
Hyvät tarjoilut. Ja ihanaa kun on mistä valita kahvinkin kanssa, mammat ilmeisesti luulee että kaikkea on pakko syödä. Joku vois tosiaan sitten laittaa esimerkin juhlavista tarjoiluista.

Yhteistyössä