[QUOTE="Hömelö";30107558]Ohhoh, minusta vähän erikoista. Kaksvuotias on vielä taapero. Maassa, missä on vanhat saunomisperinteet, on mun mielestä taas vähän kummallista oudoksua alastomuutta ihan noin paljoo ettei edes kotona oman perheen kesken voi hillua ilman vaatteita lainkaan. Enkä mä nyt tarkota sitä, että koko perhe hengailis kotona aina nakuna, vaan lähinnä sitä, että ei mun mielestä asiassa ole mitään ongelmaa, jos lapsi heiluu pesulta tultuaan vähän aikaan ilman vaatteita. Asia on sitte toinen, kun lapset alkaa olla semmosia teini-ikäsiä, kotona on vieraita tai ollaan kodin ulkopuolella.[/QUOTE]
Huoh, 2v voi oman perheen kanssa juoksennella nakuna vaikka saunan jälkeen, mutta isommat ei. Ei mua haittaa jos lapset viuhahtaa alasti hakemaan pyyhettä tai vaatteita vaihtaessaan liikkuu alasti, tarkoitan sellaista olemista että leikitään ja katotaan telkkaa tms. Mä en oikeasti ymmärrä miksi mun pitäisi opettaa lapseni hillumaan alasti, vaikka ollaankin maassa, JOSSA on vanhat saunomisperinteet. Pikkuhousuilla saa olla, paitsi jos on vieraita silloin puetaan vaatteet päälle. Mun mielestä se on kohteliasta.