onko ok,jos miehesi juo siis,niin käydä viihteellä 1 kuussa?!

"annika"
niin siis että mies käy viihteellä vai että minä käyn?
mutta siis, kai sillä miehellä pitää jotain vapaa-aikaa olla, jos se haluaa sen käyttää noin(plus että seuraavan päivän on poissa pelistä) niin ok, JOS ei oo sitten juur muita harrastuksia. mutta jos ton lisäksi käy harkoissa 3krt viikossa niin ei oo ok.

toisinsanoen, ei mua tuommoinen juominen haittais mut kun se kaikki aika on pois perheeltä.

"helli"
Ei ole ok. Ja vain sen takia,että miehelle ei viina sovi... viime reissu päättyi siihen,että kotona haukuttiin vaimo ja huusi kännissä siihen malliin,että lapsetkin valvoivat.

Kyllä on käynyt. Silloin lapsen parina ekana elinvuotena kyllä kävi kerran kuussa. Niin kävin minäkin. Ihan vaan sen takia, että mökkihöperöksi oltaisiin tultu. Mun mielestä aikuisilla - jopa tuoreilla vanhemmilla - on oikeus käydä viihteellä ja kerran kuussa per naama ei ole mikään ongelma.

No en mä mun miehelle laittais mitään 1x kk "sääntöä" jos asia ei ole ongelma.. Meillä mies saattaa mennä vaikka neljänä viikonloppuna putkeen (mutta ei ole pois pelistä seuraavana päivänä, sille ei ikinä tuu mitään krapuloita) jos sit on seuraavat 4 viikonloppua kotona jne... Riippuen ihan miten menoja on :)
Mutta meidän tilanne sillai ihanteellinen, et päästään molemmat yhdessäkin aika usein.

Tuo 1x kk on kuitenkin varmaan aika "keskiverto" ja mulle ainakin ihan ok :D

Yhteistyössä