Onko "oikeutta" toivoa tyttöä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pian 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pian 3

Vieras

Kun on kokenut keskenmenoja sekä vaikeutta tulla raskaaksi niin voiko silti toivoa tiettyä sukupuolta? Mulla on kolmas tulossa ja huomenna rakenneultra. Toivoisin niiin kovasti kahden pojan jälkeen tyttöä, että tuntuu kamalalta myöntää, että olen hiukan kyllä pettynyt, jos poika taas tulossa.

No jos se poika ei sitten "kelpaa" ja sen sille osoittaa, niin sitten on väärin. Mutta jos pojastakin iloitsee ja sitä yhtälailla rakastaa, niin harmitonta huvia toivoa jompaa kumpaa. Kyllä minäkin (vuoden yrittäneenä) toivon ennen kaikkea lasta, mutta poika olisi kyllä erityisen kiva (vaikka tyttöäkin varmasti yhtä kovasti rakastaisin).

mä en oikeastaan toivonut mitään, sain kolme poikaa. Ja olen onnellinen. Jo kun olin ultrassa tiesin heti että kolmas poika tulee ja niinhän se hoitsu sit sanoikin.
Mutta olishan se tyttö ihan jees. Tosin mun pojat on helpompia kuin moni tyttö.

toivon minäkin poikaa , koska tyttö meillä jo on.
yhtä rakas olisi kuitenkin tyttö ja pää asia että lapsi oliis terve.

kaikissa tapauksissa rakas ja tervetullut..

siis ei toivomisessa ole mitään väärää

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
No jos se poika ei sitten "kelpaa" ja sen sille osoittaa, niin sitten on väärin. Mutta jos pojastakin iloitsee ja sitä yhtälailla rakastaa, niin harmitonta huvia toivoa jompaa kumpaa. Kyllä minäkin (vuoden yrittäneenä) toivon ennen kaikkea lasta, mutta poika olisi kyllä erityisen kiva (vaikka tyttöäkin varmasti yhtä kovasti rakastaisin).

No näin juuri, minä kyllä aivan itsekkäästi toivoin tästä nelosesta tyttöä kolmen pojan lisäksi. :D :heart:
Olisin tietenkin iloinnut siitä neljännestä pojastakin. :D

Kyllä mäkin ehkä pikkasen toivon tyttöä kun meillä on jo poika ja mies ei enää enempää lapsia halua niin olishan se kiva kun olis molemmat :heart: mut jos tuleekin poika niin ihan yhtä rakas on varmasti kun olis tyttökin ollut :heart:

Kyllä mäkin toivon et eka olis tyttö, mies taas toivoo poikaa. Ja sit ku se muksu tulee/syntyy, niin kyllä sitä yhtä ehdoitta rakastaa, oli kumpaa sukupuolta tahansa...!

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Mie toivon tyttöä. Tyttö on jo ja toisen tahtosin. Ens kuussa ehkä selviää, kumpi on mahassa..

Mullakin eka tyttö ja toisessa raskaudessa kovasti toivoin toista tyttöä. Poika tuli..ja sydämeni SULI!! :heart: :heart: On ehkä vielä ihanampi taapero kuin tyttöni aikanaan (kääk, voiko näin sanoa..no tajuatte varmaan että yhtä rakkaat) ja on ihan käsittämätön olo, etten halunnut tuota ihanaa poikaa, jolla on hymykuopat ja pitkä, kihara tukka..

Nyt kolmatta odottaessa: aivan sama :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
No jos se poika ei sitten "kelpaa" ja sen sille osoittaa, niin sitten on väärin. Mutta jos pojastakin iloitsee ja sitä yhtälailla rakastaa, niin harmitonta huvia toivoa jompaa kumpaa.

Tokasta toivoin poikaa, tyttö tuli ja silti oon rakastanut kuten äiti lastaan rakastaa. Jos meille tulisi kolmas niin toivoisin vielä enemmän poikaa, koska on jo kaksi tyttöä :)

mulla ei oo ollut vaikeuksia raskautua, yks keskenmeno kylläkin takana. Ja varmasti olisin rakastanut tätä enkelivauvaa, olisi ollut kumpaa sukupuolta vaan. Yks tyttö on ja toisesta toivon myös tyttöä, siksikin että olisi vaatteet valmiina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ei oo ollut vaikeuksia raskautua, yks keskenmeno kylläkin takana. Ja varmasti olisin rakastanut tätä enkelivauvaa, olisi ollut kumpaa sukupuolta vaan. Yks tyttö on ja toisesta toivon myös tyttöä, siksikin että olisi vaatteet valmiina.

Tosin toivoin yhdessä vaiheessa hirveesti poikaakin ja pojalle on nimikin valmiina.

Itse toivoin kahden pojan jälkeen salaa poikaa ja poika tuli. Saa kai sitä ihminen tuntea niin kuin tuntee. Julkisesti en kuitenkaan hehkuttanut että toivottavasti tulee poika.

Alkuperäinen kirjoittaja muttakun:
ei kannata tyttöjä edes toivoa, poikien kanssa kivempaa ja helpompaa

Päinvastoin. Tytöt ovat ihania, pojat känkkäränkkiä. Yhtään suloista poikaa en tunne, kaikki samanlaisia riehujia ja ilkiöitä. Tytöt taas ovat toinen toistaan herttaisempia.

Yhteistyössä