Onko oikeus kieltäytyä?

-
Onhan siitä oikeus kieltäytyä, mutta se on eri että onko se niin järkevää kieltäytyä. Ja kovakouraisempaan ronkkimiseen saattoi olla syynä se että yritti saada supistuksia aikaan jos kerran loppuraskaudesta kyse.
 
öö
mä ainakin oon saanu vaihtaa lääkäriä. mun epäonneks se toinen oli sitten mies. en ois missään nimessä halunnu miestä mut parempi se oli kuin se rönkkiva nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onhan siitä oikeus kieltäytyä, mutta se on eri että onko se niin järkevää kieltäytyä. Ja kovakouraisempaan ronkkimiseen saattoi olla syynä se että yritti saada supistuksia aikaan jos kerran loppuraskaudesta kyse.
Kun ei ronkkinut kohdunsuuta, vaan murjoi ulkosynnyttimiä niin että ovat vielä 24h jälkeenkin kosketusarat. ..Kuivaa hanskaa väkisin sisään ja silleen..

Ja ei ole ihan ensimmäinen eikä edes 20 tutkimuskerta, että kyllä on tutkijoilla eroja..
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä olit niin kypsän oloinen:
Yleensä ne loppuraskaudesta ihan ronskisti pyöräyttelee saadakseen vähän hommia käynnistymään, varsinkin jos siis äiti kypsä jne...
Kun paikat ei kypsät, kohdunkanava kokonaan jäljellä...
Tarkotinkin että sä ehkä vaikutit niin kypsältä koko raskauteen -> halukkaalta pääsemään eroon mahasta tms, en tarkoittanut paikkojen kypsyyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä olit niin kypsän oloinen:
Yleensä ne loppuraskaudesta ihan ronskisti pyöräyttelee saadakseen vähän hommia käynnistymään, varsinkin jos siis äiti kypsä jne...
Kun paikat ei kypsät, kohdunkanava kokonaan jäljellä...
Tarkotinkin että sä ehkä vaikutit niin kypsältä koko raskauteen -> halukkaalta pääsemään eroon mahasta tms, en tarkoittanut paikkojen kypsyyttä.
:D ...tää kuitenkin jo neljäs lapsi, että kyllä tästä joutas jo. Mut jos vaihtoehtona tommonen niin mieluummin mahan kanssa vielä..
 
Kippuravarvas
En mä menis. Miksi sun edes pitää mennä?
Mä olen aatellut että jos vielä joskus olen raskaana niin mulle ei yhtään sisätutkimusta tehdä ennen kuin ihan lopussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä olit niin kypsän oloinen:
Yleensä ne loppuraskaudesta ihan ronskisti pyöräyttelee saadakseen vähän hommia käynnistymään, varsinkin jos siis äiti kypsä jne...
Kun paikat ei kypsät, kohdunkanava kokonaan jäljellä...
Jos lekuri meinas että ronkkii kunnolla josko alkais supistella?
Ja eikös se olis hyvä käydä vaikka joka päivä tuolla lekurilla jos näyttää noin epäkypsältä?
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä olit niin kypsän oloinen:
Yleensä ne loppuraskaudesta ihan ronskisti pyöräyttelee saadakseen vähän hommia käynnistymään, varsinkin jos siis äiti kypsä jne...
Kun paikat ei kypsät, kohdunkanava kokonaan jäljellä...
Jos lekuri meinas että ronkkii kunnolla josko alkais supistella?
Ja eikös se olis hyvä käydä vaikka joka päivä tuolla lekurilla jos näyttää noin epäkypsältä?
:D
Ja saada alapää jo nyt kosketusaraksi...tuskin. Mieluummin miehen kanssa toisenlaista hierontaa.. :p
Onhan ne aikasemmat lääkärit kohdunsuuta pyöritellyt et alkas tapahtuu, mut ei tuo ulkosynnyttimien rusikointa taida asiaan auttaa. :/
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
En mä menis. Miksi sun edes pitää mennä?
Mä olen aatellut että jos vielä joskus olen raskaana niin mulle ei yhtään sisätutkimusta tehdä ennen kuin ihan lopussa.
Nyt on se loppusuora... :/
Mut jos se on juur katottu? Millä viikoilla sä oot? ja älä nyt ainakaan sen lääkärin anna tutkia jos niin kipeetä tekee. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
En mä menis. Miksi sun edes pitää mennä?
Mä olen aatellut että jos vielä joskus olen raskaana niin mulle ei yhtään sisätutkimusta tehdä ennen kuin ihan lopussa.
Nyt on se loppusuora... :/
Mut jos se on juur katottu? Millä viikoilla sä oot? ja älä nyt ainakaan sen lääkärin anna tutkia jos niin kipeetä tekee. :)
40... *huokaus* ens viikolle seuraava aika... Taisi uhata kyllä vielä pahemmalla kohtalolla...
 
Kerran olen peruuttanut tutkimuspöydällä kuin rapu :D Mutta kyseessä juurikin tuo supistusten aikaansaamisen yritys ekassa raskaudessa.

Ja kai siitä voi kieltäytyä... tai ainakin keskustella sen tarpeellisuudesta ja pyytää hellää käsittelyä =)
 

Yhteistyössä