Onko oikein olla ystävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
erään miehen kanssa vaikka tietää että jos haluaisin jotain muutakin, hän olisi aivan valmis siihen. Toki on vain ystävä minulle ja tietää sen itsekkin...mutta tiedän että jos olisi mahdollisuus muuhunkin niin olisi valmis..
Pystyn itse olemaan vain ystävä, oma mies löytyy ja vaikka tuo ystäväni on todella komea en ole hänestä todellakaan ollut millääntavalla kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos kuvio on ihan selvä, miks sun tarvii miettiä tuommosia? Että onko oikein? Onko asia (ystävyys) sun miehelle ok?

no ei oikeastaan, muuten olisi mutta kun tietää että tämä ystäväni on kiinnostunut ainakin ollut minusta..on kuulemma selvää kauraa mieheni mielestä ja ei pidä siitä että saa tämä tyyppi edes nähdä minua kun saa siitä jonkulaista tyydytystä. Kerrankin miehellä, ihan oikeasti seisoi kun nähtiin!?! iyh!

Alkuperäinen kirjoittaja ap outoilee:
Jos kuvio on ihan selvä, miks sun tarvii miettiä tuommosia? Että onko oikein? Onko asia (ystävyys) sun miehelle ok?

no ei oikeastaan, muuten olisi mutta kun tietää että tämä ystäväni on kiinnostunut ainakin ollut minusta..on kuulemma selvää kauraa mieheni mielestä ja ei pidä siitä että saa tämä tyyppi edes nähdä minua kun saa siitä jonkulaista tyydytystä. Kerrankin miehellä, ihan oikeasti seisoi kun nähtiin!?! iyh!

siis sillä ystävälläni...sen takia jää mietityttämään...

No sit ei ole oikein

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis sillä ystävälläni...sen takia jää mietityttämään...

No en kyllä kaveerais tollaisen kanssa, enkä yhtään ihmettele ettei miehesi tykkää.

Jos sulla on houkutus edes jossain takaraivossa olla muutakin joskus, on väärin sun miestä kohtaan.
Jos tää sun ystävä taas elättelee toivoa et sais sut vielä muutenkin kun ystäväksi niin eiks sekin oo aika julmaa, pitää toista löysässä hirressä roikkumassa toiveikkaana?
Jos taas homma selvä kaikille osapuolille niin ei mitään ongelmaa mut silloin ei mun mielestä tarviis ees miettiä et " saisin sen jos haluisin".:/

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
Jos sulla on houkutus edes jossain takaraivossa olla muutakin joskus, on väärin sun miestä kohtaan.
Jos tää sun ystävä taas elättelee toivoa et sais sut vielä muutenkin kun ystäväksi niin eiks sekin oo aika julmaa, pitää toista löysässä hirressä roikkumassa toiveikkaana?
Jos taas homma selvä kaikille osapuolille niin ei mitään ongelmaa mut silloin ei mun mielestä tarviis ees miettiä et " saisin sen jos haluisin".:/

lueppa ap:n kirjotus uudelleen. Ei ole hänen vikansa jos tämä mies nyt tykkää olla ystävä mutta tahtois jotain muutakin...

Yhteistyössä