onko oikein kiristää miestä? (lapsentekoasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja oikein?
  • Ensimmäinen viesti
....
Miten nii mies hommaa? Mistä niitä semmosia saa, jotka pystyy ihte hommaa? Helkkari, mua on taas huijattu.. meil joutu äärimmilleen talous kun hankittiin seudun edullisin perheelle nippanappa riittävä asunto 4-6 henkeä7 75 neliöö ja molemmat sentään ollaan töis ja 2009 brutto perhellä +70000e.. Eli jos jonku mies voi ihte hankkia asunnon suuremman, sil on varmaan sikahyvät tulot, eli eiku vauvoja tekee niin kun ero tulee, niin saa hyvät elarit nyhdettyä...
 
..
mikset 'hommaa' ite isompaa asuntoa? miksi se on miehen tehtävä? muutenkin aika älytön ajatus että sitten kun se asunto on saatu niin se lapsi 'tehdään'. tuntuu siltä että haet vain tekosyitä viivyttelylle.
 
Ei kiristäminen ei ole oikein. Mikä edes on liian pieni asunto, kuka sen määrittää? Itse asun lapseni kanssa 40-vuotiaassa kaksiossani jonka aikaisemmat/alkuperäiset asukkaat olivat pariskunta ja heidän kaksi teini-ikäistä lastaan. Kukin määrittelee itse kuinka paljon tilaa tarvitsee. Eivät kaikki tarvitse tai edes halua suurta uudenkarheaa omakotitaloa jossa on iso oma huone jokaisella perheenjäsenelle.
 

Yhteistyössä