vieras
ostamaansa tuotetta? Kyse tuotteesta, hinta 70e. pitäis ottaa jotain tilalle, mut ei oo mitän siel kaupas mitä ottais. Onko tää ihan oikein?
No mut mitä ihmettä mä otan tolla 70e? voikohan sitä ottaa muutamassa erässä, vai kerralla koko summa? Voi v***u mikä liike, varma etten asioi siel enää NEVER!!!Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:On se oikein. Vain postimyynnissä on 14 päivän palautusoikeus liikkeestä riippumatta. Muuten kaupat saa itse päättää noista palautuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja OssiOmenankukka:Mun mielestä kuluttajasuojaoikeus sanoo, että liikkeeseen kuin liikkeeseen pitää voida palauttaa tuotteen jos ei sitä halua.. Jotkut liikkeet eivät vain tee tätä mielellään. Saattoi olla myös niin että osassa vaaditaan sitä avokauppaa kaupan purkamiseksi...
Ei sano. Ehdoton palautusoikeus on vain ja ainoastaan posti- ja kotimyynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja OssiOmenankukka:Mun mielestä kuluttajasuojaoikeus sanoo, että liikkeeseen kuin liikkeeseen pitää voida palauttaa tuotteen jos ei sitä halua.. Jotkut liikkeet eivät vain tee tätä mielellään. Saattoi olla myös niin että osassa vaaditaan sitä avokauppaa kaupan purkamiseksi...
Tuo koskee vain sitä kauppaketjua, missä tuttus on töissä. Kuten sanottu, niin yleisesti kaupoilla ei ole mitään velvollisuutta ottaa ehjää ja kunnollista tavaraa takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:Tuttuni on töissä yhdessä isommassa kauppaketjussa. Hän on käynyt jonkun kurssin (työpaikan järjestämä), jossa kerrottiin palautusoikeuksista yms. Meille tämä kaveri kertoi, että kaikilla tuotteilla on se 14pv palautusoikeus (ei koske elintarvikkeita). Ja rahat pitää saada takaisin jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Lisäksi hän vielä kertoi, että jos tuote on esim. rikki, voi asiakas vielä vaatia matkakorvauksia, koska on joutunut ajamaan ihan turhaan.
tosiaan,kannattaa lukea se linkki..Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei ole hei tottakaan, viitsisitte edes lukea ton Tumpulan laittaman linkin, niin ei tarvitsisi höpöttää päättömiä seuraavalla kerralla...