onko oikeesti toi x-tra raejuusto tollasta mössöä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
ostin kun on edullisempaa kuin muut. se olikin ihan mössöä. mistään erillisistä raejuustoista ei ollut tietookaan.
ajattelin että onko se mennyt piloille vai kuuluuko olla tollasta

makuasioita, koska se on mun mielestä parasta mitä oon ikinä maistanu :D ja oon koittanu ihan kaikkia.
käytän puurossa, tonnikalan kanssa ja ruokaan kun ruokaan. en enää suostu muuta ostaankaan kun tota! :)

kyse ei ole nyt mausta vaan koostumuksesta. en maistanut kun katoin että miksi tämä ei ole perinteisen näköistä raejuustoa jossa on raejuustopaloja vaan sellasta valkoista mössöä, kuuluuko siis olla tälläistä

[QUOTE="moi";25052890]kyse ei ole nyt mausta vaan koostumuksesta. en maistanut kun katoin että miksi tämä ei ole perinteisen näköistä raejuustoa jossa on raejuustopaloja vaan sellasta valkoista mössöä, kuuluuko siis olla tälläistä[/QUOTE]
Semmoistahan se on. Ei maussa ole suurempaa vikaa mutta koostumus on aika vastenmielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25052911:
Semmoistahan se on. Ei maussa ole suurempaa vikaa mutta koostumus on aika vastenmielinen.

okei harmi kun on sellasta ajattelin laittaa salaattiin mutta ei se käykkään kun ajattelin sen olevan sellasta 'erillistä' täytyy syödä sitten jotenkin muuten

[QUOTE="moi";25052890]kyse ei ole nyt mausta vaan koostumuksesta. en maistanut kun katoin että miksi tämä ei ole perinteisen näköistä raejuustoa jossa on raejuustopaloja vaan sellasta valkoista mössöä, kuuluuko siis olla tälläistä[/QUOTE]

mää vastasinkin tuolle toiselle :)
mutta joo, se on sellaista mössömäistä. siks se mun mielestä sopiikin parhaiten puuronsekaan.

ja joku joka ihmetteli miksi laitan sitä puuroon, niin siitä saa hyvin proteiinia puuronsekaan. pitää nälkää paremmin ja oikeesti maistuukin hyvälle :)
urheilija ruokaa..sekaan vielä mustikkamehukeittoo.. :)

mää vastasinkin tuolle toiselle :)
mutta joo, se on sellaista mössömäistä. siks se mun mielestä sopiikin parhaiten puuronsekaan.

ja joku joka ihmetteli miksi laitan sitä puuroon, niin siitä saa hyvin proteiinia puuronsekaan. pitää nälkää paremmin ja oikeesti maistuukin hyvälle :)
urheilija ruokaa..sekaan vielä mustikkamehukeittoo.. :)

OK :)
Itte ku pistän puuroon vain kanelia ja sokeria, niin tuo olis ittelleni vähän erikoinen mauste :D

Yhteistyössä