Onko oikeesti niin helvetin vaikeeta muistaa ostaa maitoa?!!! Miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Reetta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Reetta"

Vieras
Menee hermot mieheen... huooooooooh.

Jos aamulla pyytää mieheltä, että toisi sitten töistä tullessaan maitoa, niin mies toteaa "Joo jos mä muistan" Miksi ei voi päättää vaan muistavansa?! Oikeuttaako se jotenkin unohtamaan, jos ei ole luvannut muistaa?

Ei voi kirjottaa mihinkään ylös tai mitään.

Ja sit se ei muista tuoda sitä maitoa.

Ja miksi miehelle tulee aina "pää vähän kipeeksi" kun pitäisi tiskata astiat, tai vaikka kerätä omat pyykit narulta kaappiin????

silti voi kuitenkin pelata pleikkaa tai lukea jotain aku ankkaa.

Tuohon kysymykseen en voi muuta vastata ku et miehet on yksinkertaisia. Mutta tuohon viimeiseen lauseeseen on pakko kommentoida. Siis millaisia pikkupoikia teillä on miehinä jos ne "pelaa pleikkaa ja lukee aku ankkaa"....tainnut jäädä sinne 15v tasolle...huh huh!

[QUOTE="Mari";24863386]Siis millaisia pikkupoikia teillä on miehinä jos ne "pelaa pleikkaa ja lukee aku ankkaa"....tainnut jäädä sinne 15v tasolle...huh huh![/QUOTE]
Juuri tulleen tutkimuksen mukaan suomalainen keskiverto-pelaaja on 37-vuotias mies ja Aku on Suomen suosituin aikakausilehti, eli päivitähän tietosi tähän päivään.

[QUOTE="mä";24863410]Juuri tulleen tutkimuksen mukaan suomalainen keskiverto-pelaaja on 37-vuotias mies ja Aku on Suomen suosituin aikakausilehti, eli päivitähän tietosi tähän päivään.[/QUOTE]
Niin mutta katsos kun eihän mikään oikea mies muuta tee kuin rassaa autoa, hakkaa puita ja käy kalassa.

Aika monet pleikankin pelaajat osaavat tehdä oman osansa kotitöistä ja osaavat tuoda kaupastakin tarvittavat asiat.

[QUOTE="Reetta";24863435]No mut mulle sit huudetaan kun en oo muistuttanu![/QUOTE]

Mihin sävyyn aloitit, kun huomasit maidon unohtuneen? Itselläni on paha tapa murjaista "jaa, et sitt taaskaan voinu muistaa..." kun oikeampi reaktio olisi "ai kato, sä et muistanut, enkä muistanu muistuttaa, no ei se mitään"

mitä hemmetin vinkunaa tolla alottajalla on? Itse olen miespuolinen ja välillä oikeesti unohdan tuoda kaupasta jotain jos se ei ole kirjotettu lapulle. eiköhän se ole ihan inhimmillistä. ja ite pelaan välillä pleikalla ja luen akua, mutta kyllä mulle lankeaa AINA tiskaus ja imurointi, ja ne hoidan kyllä AINA. Pyykit tosin hoitaa tuo kauniimpi puolisko.. Mutta ihan oikeesti.. Jos sitten se ukko on nii saatanan patalaiska nii mitä sää täällä valitat? Eikö parisuhde ole sitä että keskustellaan asioista?

mitä hemmetin vinkunaa tolla alottajalla on? Itse olen miespuolinen ja välillä oikeesti unohdan tuoda kaupasta jotain jos se ei ole kirjotettu lapulle. eiköhän se ole ihan inhimmillistä. ja ite pelaan välillä pleikalla ja luen akua, mutta kyllä mulle lankeaa AINA tiskaus ja imurointi, ja ne hoidan kyllä AINA. Pyykit tosin hoitaa tuo kauniimpi puolisko.. Mutta ihan oikeesti.. Jos sitten se ukko on nii saatanan patalaiska nii mitä sää täällä valitat? Eikö parisuhde ole sitä että keskustellaan asioista?
Turha vetää hernettä nenään, tämänkaltaiset ketjut ovat olemassa sitä varten että itseään ja elämäänsä inhoavat palstaämmät saavat tuntea itsensä edes jotenkin paremmiksi mollaamalla miestensä kaupassakäyntitaitoja kun mitään muuta ei keksitä. Tästä joukosta löytyy aina vertaistukea siihen tarkoitukseen.