Onko oikeesti muita joilla talous niin tiukilla että edes esim. kirpparilta ei voi ostaa vaatetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tulee.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi tiedän tilanteesi *hali* Minä olen itselleni viimmeksi yli kaksi vuotta sitten ostanut uutta. Lapsille pakko ostaa kirpparilta ja täs meidän kirppiksillä kauheet hinnat =( Lapset kuitenkin ovat jo isompia 5.v ja 6.v mutta keskellä/loppukuusta yleensä meillä on kauhein tilanne ja silloin ei todellakaan meidän perheessä ole mahdollista syödä terveellisesti. Mies odottaa liiton päätöstä ja minä itse työttömänä =( Toivotan jaksamisia sinulle ja onneksi asioilla on tapana järjestyä

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä asun täällä Vantaalla,Kaivokselassa että voisi olla hiukan matkaa..Kiitos hurjasti kumminkin!

onko tietoa kumpi tulossa? meillä on jonkun verran tyttövauvan vaatetta ja tosi tyttömäisiä, joten niitä voisin laittaa tulemaan.

Mä asun täällä Vantaalla,Kaivokselassa että voisi olla hiukan matkaa..Kiitos hurjasti kumminkin!

Voi harmitus,olisin tosi mielelläni auttanut!Tiedän mitä tuo on,joskus ollut samassa tilanteessa.Koittakaa jaksella,toivotaan että pian pilkottais aurinkokin!*Halii* Ja nauttikaa vauvasta kun sen syliin saatte=) <3

Meil ois ainakin sitteri ja jalallinen amme jos haet keravalta. Amme ollut vaan tällä lapsella ja sitteri kahdella, on hyväkuntoinen.

voi että te olette ihania :heart:

ihanaa huomata kuinka auttavaisia ja hyväsydämmisiä ihmisiä löytyy :hug: tuli ap:n puolesta hyvä mieli

muoks. ja multakin kyllä löytyy tytön vaatetta ja itseltäkin sellaista mitä en tarvii.

Yhteistyössä