:wave: auttakaas nyt ihmiset!
Miehen siskon kaveri (no ei sentäs kun kahden kautta!
) muuttaa ja haluaa ostaa meiltä meidän vanhan pesukoneen. se on 4v käytössä ollut Indesit, päältätäytettävä. kaikin puolin siisti ja koskaan ei ole ollut mitään korjattavaa. vuoden loppuun takuuta jäljellä. reilut 500 maksanu kun uutena sen sain äidiltäni joululahjaksi.
Ensin pyysin 80e, mutta laskin sen nyt sitte 60:n kun googletin sen merkin ja 4 vuotta niin esille tuli joku suomi24-keskustelupalsta, jossa oli enempi negatiivista ku positiivista palautetta merkistä.
onko se hinta nyt kohdallaan vai meneekö peräti alihintaan? mulle ei ole niin väliä paljonko siitä saa, kun olen lahjaksi saanu mutta mies ei halua antaa mitään ilmaiseksi.
Miehen siskon kaveri (no ei sentäs kun kahden kautta!
Ensin pyysin 80e, mutta laskin sen nyt sitte 60:n kun googletin sen merkin ja 4 vuotta niin esille tuli joku suomi24-keskustelupalsta, jossa oli enempi negatiivista ku positiivista palautetta merkistä.
onko se hinta nyt kohdallaan vai meneekö peräti alihintaan? mulle ei ole niin väliä paljonko siitä saa, kun olen lahjaksi saanu mutta mies ei halua antaa mitään ilmaiseksi.