Onko nyt liikkeellä KURKKUKIPUA??? Vai mikä mulla on, neljättä viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghhh

Vieras
Siis mulla on nyt neljättä viikkoa kurkku kipeenä, enemmän ja vähemmän - nyt taas eilisestä lähtien enemmän!!! Tuntuu kuin kurkussa olisi joku sitkeä limapallo/matto jota ei saa pois millään. Valuu kai nenästä, kurrku kipeä niellessä ja välillä tuntuu että "tukehtuu" tohon ihme "ylimääräseen" tuolla kurkussa. Ei näy kummempaa kun katsoo, ei punoita, vähän vaaleaa entisten nielurisojen kohdalla.

Tyttö oli päivän 1,5 päivän kuumeessa ja sit nenä valu. ÄÄni tytöllä kuitenkin kuin olisi "kurkussa kuuma peruna" - ei kuulema kipeä kurkku tms.

Ai voiko allergia olla näin, kun ei tirskuta eikä silmiä kutise/punoita. VAIN tuo kurkkujuttu on paha (nenäoireita aina mutta nyt on erilaista tän kurkun takia)????

Ei ole imusolukkeet turvonneet, ei yskää. Päätä särkee kyllä. Tytöllä toi flunssa (nenän valuminen) meni ohi äkkiä, mutta tytölläkin toi ääni jotenkin "flunssanen".
Lapsellehan ei saa antaa noita allergialääkkeitä, kestineä oli kaapissa - otin just yhden. Katsotaan auttaako mulla, duact-reseptikin on jossain.

Siis imusolmukkeet, tuli kiirus...niin siis lapselle kai ei saa antaa mitään allergialääkkeitä? meinaan jos toi tytölläkin jatkuu, ni onko reseptillä sit lapsille jotain sopivaa?
Ja mikä on paras tällasiin oireisiin, mulla toi duact on vanha resepti vasomotoriseen nuhaan operaation jälkeen. Ja kestineä tuli joskus hankittua hyttysenpaukamia estämään.

Yhteistyössä