Onko nyt liikkeellä jotain ärjyä flunssaa, johon ei liity kuumetta? (hirveä olo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilukissa"

Vieras
Vknloppuna oli yhden päivän ajan kuume ja nyt onkin kunnon nuha ja yskä. Palelee koko ajan ja olo on ihan hirveä, mutta mittarin mukaan ei oo kuumetta! Tai sitten tuo mittari on rikki...mietin vaan, että onko yt jotain ärtsyä virusta liikkeellä, joka kaataa petiin...

Joo, itse olin viikon saikulla keuhkoputkentulehduksen takia ja vieläkään en ole oikein kunnossa. Töihin olen silti raahautunut. Niin ja kuumetta ei ollut yhtenäkään päivänä mutta silti ihan superpaska olo monta päivää.

Kyllähän flunssaa liikkeellä on, ja minun lähipiirissä ainakin jokainen on saanut sen eri lailla. On ollut korkealla kuumeella, ja ilman. Joillain kurkku kipee, joillain tullu ärsyttävä yskä. Ei flunssan kanssa välttämättä kuume tule, tai voipi nousussa vasta olla, jos paleltaa.

Meillä oli ainakin tosi inhaa flunssa ilman kuumetta. Lapsilla meni ohi parissa päivässä, minä ja mies podettiin pari viikkoa kumpikin. Mulla oli nuhaa ja kurkkukipua ja yskää jälkitautina, miehellä samat oireet + lihassärkyä ja väsymystä.

Yhteistyössä