Onko nyt jotenkin huono aika myydä huutonetissa aikuisten, siis omiani vaatteita??

  • Viestiketjun aloittaja vaatekaapin siivousta taasen
  • Ensimmäinen viesti
vaatekaapin siivousta taasen
Yleensä olen saanut nuo vaatteet tosi hyvin kaupaksi ja tullut paljonkin huutoja. Minulla on ihan nuorekkaita vaatteita, suurin osa henkkamaukkaa, espritia, onlya jne. ei mitään tanttatyyliä. Vaatteet ovat hyväkuntoisiakin vielä.
Nyt on monta settiä myynnissä eikä huutoja tule sitten millään:(
 
minä
Joopa. Ja joskus tuntuu, että paljon huonompikuntoisissa esim. paketeissa on huutoja kuin jossain hyväkuntoisissa ja laatuisissa!!
Vaikuttaa muuten tosi paljon sekin, että onko hintavarausta. Jos on alhainen lähtöhinta ja siinä hintavaraus niin olen saanut paremmin kaupaksi (ja hintavaraus siis ylittynyt) kuin että olisi suoraan pyyntihinta ilman varausta. Mikä mielestäni vähän outoa sillä itse tykkään huutaa ilman hintavarausta olevia tuotteita.
 
mäkään en saa huutonetissä mitään koskaan myytyä o_O
Möin erästä uutta tuotetta hintaan 7?, ei tullut huutoja vaikka samaan aikaan toinen myyjä, joka möi lähes samaa tuotetta mutta käytettynä hintaan 21? sai varmaan kymmenen huutoa. Syrjintää :p
 
tunikat haussa myös
Alkuperäinen kirjoittaja penasku:
Noh, jos löytyy erityisesti tunikoita jotka mahanmakkarat peittää, niin mulle voi laittaa ysäriä. :p

Muoks* ja siis koko 42
Laita hakusanaksi huutikseen esim. tunika* and L* niin varmaan löytyy kohteita vaikka hurumyket.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaatekaapin siivousta taasen:
Yleensä olen saanut nuo vaatteet tosi hyvin kaupaksi ja tullut paljonkin huutoja. Minulla on ihan nuorekkaita vaatteita, suurin osa henkkamaukkaa, espritia, onlya jne. ei mitään tanttatyyliä. Vaatteet ovat hyväkuntoisiakin vielä.
Nyt on monta settiä myynnissä eikä huutoja tule sitten millään:(
mitä kokoa jos ostaisin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tunikat haussa myös:
Alkuperäinen kirjoittaja penasku:
Noh, jos löytyy erityisesti tunikoita jotka mahanmakkarat peittää, niin mulle voi laittaa ysäriä. :p

Muoks* ja siis koko 42
Laita hakusanaksi huutikseen esim. tunika* and L* niin varmaan löytyy kohteita vaikka hurumyket.
Löytyy kyllä muttei sitä leikkausta (rinnan päällä) jolla sais mahan piiloon
:ashamed:
 

Yhteistyössä