Onko nyt jotain sitkeetä flunssaa liikkeellä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karkkinaama

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
1 692
0
36
Ensin oli pojat jouluna, nuorempi varsinki oli tosi kipee noin viikon, sit se tarttu meihin vanhempiin. Mies on lievästi flunssassa ja mä vähän enemmän.. Pari päivää oli kuumetta ja veto veks, nyt on nenä ihan tukossa ja korvat samoin!! Kiva ku ei kuule mitään ja ei maista eikä haista niin eipä paljo tee mieli mitään syödäkään ku mikään ei maistu miltään! Sit tää tarttu mummuunki joka oli myös kuumeessa, samoin anoppi on kipeenä.. Että onkos muita kohtalotovereita?? :headwall:

Meillä alkoi flunssa jylläämään syys-lokakuun vaihteessa ja edelleen räkätauti ja yskä päällä. Lääkäri sanoi virusperäisen flunssan kestävän jopa 2-3 kk:(

Mulla ainakin on niin sitkeä tauti, että tässä menee varmaan loppuelämä sairastaessa :/ Ainakin siltä tuntuu.. Koko syksyn aikana oon ollu max.2 viikkoa putkeen terveenä. Nytkin kova nuha ja heikko olo, onneks kuumetta ei oo ollu joulun jälkeen.

Pojalla kolmatta päivää kuume yli 39. Itsellä asteen alempi, mutta kurkku aivan karmeen kipee ja joka nielaisulla ja yskäisyllä vihloo korvia molemmilla. Ennen joulua oli muu perhe kipeenä.

Alle vuosikas on ollut vajaan viikon kuumeessa ja yskässä, kuume ilmeisesti on väistymässä ja pahin yskä hellittämässä. Itse olen ollut pari päivää räkätaudissa päänsäryn kera, toistaiseksi ilman kuumetta.

Yhteistyössä