Onko nykyään enää tapana hilpasta saunasta hankeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Muuten kun kännissä? :whistle: Pentuna aina mummolassa talvella kirmattiin saunasta hankeen pyörähtämään ja että oli hauskaa :D Eikä kertaakaan tultu kipeiksi :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
mä jos tässä keskellä kaupunkia hilpasen saattaa tulla napurit, poliisi ja ampulanssikin paikalle.

:laugh: No kyl nuo täälläkin vähän saattas ihmetellä :xmas: Tarkotin että jos maalla ja omassa rauhassa :whistle:

Jep, ymmärrän. Mut mua rupes naurattamaan ja mietin meniskö oman auton viereen kierimään vai naapurin......

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Jep, ymmärrän. Mut mua rupes naurattamaan ja mietin meniskö oman auton viereen kierimään vai naapurin......

:D Muah, oikeestaan meet naapurin konepellille :laugh: Siitä ei puutu enää kun se että tartut siihen nahastas kiinni pakkasella.. Mikä mielikuva :D

Juuri mun kundi 12 v, pyörähti hangessa täällä Espoossa, mutta uikkarit jalassa, eikä kukaan ihmetellyt, korkeintaan pikkuveljet ikkunan takaa. Minä hannasin, seisoskelin paljain jaloin hangessa :D

Miä en kyllä ymmärrä miten se olikin niin hauskaa hilpettää menemään hangessa alasti, oli miten kylmä hyvänsä :D Nykyään en mee ulos edes vaatteet päällä pakkasella jos ei ole pakko :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja too:
mun mies menee aina jos mahdollista...ja puhdasta lunta,vaikka selvinpäin.

Mä oon kerran ollut hangessa kylpemisen jälkeen ihan musta. Mentiin mummolassa pohjoispohjanmaalla hankeen lapsena iskän kanssa. Eipä tiedetty, että pappa tai eno oli tyhjentänyt saunan pesän juuri siihen kohtaan, ja sen jälkeen oli tullut lunta. Kun pyörittiin hangessa, oltiinkin sitten ihan nokisia, ja sitä sai sitten tosissaan pestä pois.

Yhteistyössä