Onko Novan jouluradio vaan netissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mitä??? Joko jouluradiot on avattu? Viime vuonna kuuntelin netissä sitä joka päivä..
Onko noita jouluradioita useampikin?

Toivontuottajien jouluradio aloittaa ekana adventtina ja se kuuluu ihan radiostakin
 
Joo, ihania joululauluja tulee Novalta, mut hölmöö kun tulee vaan netin kautta, tässä läppärissä ei saa niin kovalle tuota ääntä et kuuluis toisiinkin huoneisiin.
Mut pitää kytätä tuota Millipillin mainitsemaa radiota sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Joo, ihania joululauluja tulee Novalta, mut hölmöö kun tulee vaan netin kautta, tässä läppärissä ei saa niin kovalle tuota ääntä et kuuluis toisiinkin huoneisiin.
Mut pitää kytätä tuota Millipillin mainitsemaa radiota sitten.


http://www.jouluradio.fi/
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Joo, ihania joululauluja tulee Novalta, mut hölmöö kun tulee vaan netin kautta, tässä läppärissä ei saa niin kovalle tuota ääntä et kuuluis toisiinkin huoneisiin.
Mut pitää kytätä tuota Millipillin mainitsemaa radiota sitten.


http://www.jouluradio.fi/

Höh, eipä taida kuulua meillä, ei ollut Joensuu listassa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mitä??? Joko jouluradiot on avattu? Viime vuonna kuuntelin netissä sitä joka päivä..
Onko noita jouluradioita useampikin?


Ihanaa tosiaan alkaa valmistautumaan joulunviettoon ja siihen ihanaan odotukseen. Löysin tästä http://www.tvnewsradio.com/radio/jouluradiot.htm lisää ja useampiakin näitä jouluradioita. Oikeen mukavaa alkaa taas kuunnella niitä parhaimpia joululauluja, tip tap ja kilisee kilisee kulkuset. :)
 

Yhteistyössä