M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Mitä??? Joko jouluradiot on avattu? Viime vuonna kuuntelin netissä sitä joka päivä..
Onko noita jouluradioita useampikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Joo, ihania joululauluja tulee Novalta, mut hölmöö kun tulee vaan netin kautta, tässä läppärissä ei saa niin kovalle tuota ääntä et kuuluis toisiinkin huoneisiin.
Mut pitää kytätä tuota Millipillin mainitsemaa radiota sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Joo, ihania joululauluja tulee Novalta, mut hölmöö kun tulee vaan netin kautta, tässä läppärissä ei saa niin kovalle tuota ääntä et kuuluis toisiinkin huoneisiin.
Mut pitää kytätä tuota Millipillin mainitsemaa radiota sitten.
http://www.jouluradio.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Mitä??? Joko jouluradiot on avattu? Viime vuonna kuuntelin netissä sitä joka päivä..
Onko noita jouluradioita useampikin?