Onko normia että sterilisaation jälk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tehtiin ko. operaatio elokuussa ja kyllä mulla tuli jokunen päivä verta, vaikka tähystyksessä mahan kautta tehtiinkin. Se vain kummastuttaa, ettei ole mikäänlaista jälkitarkastusta tuollaisen lopullisen operaation jälkeen :/ Yritinkin jo perjantaina soittaa lääkäriaikaa, että sais lähetteen ultraukseen, sillä alavatsan vasen puoli ei ole tainnut vielä päivääkään olla ns. normaali sen toimenpiteen jälkeen....Jatkuvasti sellaista jännää tuntemusta siinä kohtaa, liekö jotain kiinnikkeitä sitten kasvaa siihen klipsin kohtaan tai jotain...

vastauksesta.jos kattelen pari pvää kun meiän omas kunnas ei oo enää päivystystä ja en turhaa viitti kaupunkii mennä.mulla nytkin vasemmalla puolella kova kipu johtuen ilmeisesti kiinnikkeistä joita huomasivat operaatiota tehdessä =( no jos vaiva jatkuu ni pakko men lekuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
vastauksesta.jos kattelen pari pvää kun meiän omas kunnas ei oo enää päivystystä ja en turhaa viitti kaupunkii mennä.mulla nytkin vasemmalla puolella kova kipu johtuen ilmeisesti kiinnikkeistä joita huomasivat operaatiota tehdessä =( no jos vaiva jatkuu ni pakko men lekuriin.

Koska sulla tehty?? Mä olin nimittäin todella kipeä pari viikkoa toimenpiteen jälkeen. Viikon olin sairaslomalla ja toisen viikon töissä, niin kipeä että hullu olin (jälkeenpäin ajateltuna) kun en hakenut lisää saikkua.
Mulla on mielestäni korkea kipukynnys (kaksi luomusynnytystä takana) mutta tää kipu oli jotain käsittämätöntä, olin aivan ihmeissäni itsekin. Olisin varmaan kuollut, jos sektioon olisin aikoinani joutunut...ei sentään, mutta todella kipeäksi kuitenkin tulin toimenpiteen jälkeen, eihän siihen osannut varautua, kun sanottiin (ja luin) että operaatio pieni ja helppo.

Mulle tehtiin elokuussa ja hoitaja sanoi et on normaalia jos alapäästä tulee verta johtuen siitä että alakautta joutuvat pihdeillä siirtämään kohdunnipukkaa sivuun saadakseen klipsit paikoilleen.Sitä en sitten tiedä millainen verenvuoto kulkee vielä normaalin rajoissa.

Yhteistyössä