U
utelias
Vieras
tuli mieleen kun asutaan k-kaupan takana, ja parkkiin tulee aina illalla valkonben pakettiauto ja on siinä koko yön ja yleensä taas aamulla häipyy. Ihan kuin joku oikein asus siis tossa kaupparakennuksessa, vaikkei ole mitään ikkunoitakaan mun mielestä missään. Lastauslaiturin kautta vissiin kulkee.. joku miekkonen se on, sen verran olen nähnyt. Ei voi vartija olla, ei ne koko yötä yhdessä kaupassa luuhaa. Oon ihmetellyt tota pitkän aikaa, ja sillä on oikein oma lämmitystolppakin.
Siis kysymykseni on, onko k-marketeissa asunto?
Siis kysymykseni on, onko k-marketeissa asunto?