Onko normi-markettien sisällä joku asunto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
tuli mieleen kun asutaan k-kaupan takana, ja parkkiin tulee aina illalla valkonben pakettiauto ja on siinä koko yön ja yleensä taas aamulla häipyy. Ihan kuin joku oikein asus siis tossa kaupparakennuksessa, vaikkei ole mitään ikkunoitakaan mun mielestä missään. Lastauslaiturin kautta vissiin kulkee.. joku miekkonen se on, sen verran olen nähnyt. Ei voi vartija olla, ei ne koko yötä yhdessä kaupassa luuhaa. Oon ihmetellyt tota pitkän aikaa, ja sillä on oikein oma lämmitystolppakin.

Siis kysymykseni on, onko k-marketeissa asunto?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:
jos joku vaan pitää autoansa siinä yön yli tai asuu itse autossa?

Ei asu, käppäilee aina lastauslaiturin kautta kauppaan. Ja mielestäni on auto poissa aina tollasen normi-työpäivän ajan, eli ei se vasta myöhään tule vaan saattaa tulla jo iltapäivälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Nyt kun rupesin ihan miettimään, niin kyllä ainakin täälläpäin on monen pikkukaupan kupeessa asunto.

Toi on tollanen hallin mallinen marketti. Ei kuitenkaan mikään sittarin kokonen, vaan sellanen mikä on joka kylässä, eli normaalin kokonen... heh.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Nyt kun rupesin ihan miettimään, niin kyllä ainakin täälläpäin on monen pikkukaupan kupeessa asunto.

Toi on tollanen hallin mallinen marketti. Ei kuitenkaan mikään sittarin kokonen, vaan sellanen mikä on joka kylässä, eli normaalin kokonen... heh.

Tarkoitin sellaisia Siwan, k-kaupan yms. tapaisia pikkukauppoja, muissa en ole nähnyt mitään asuntosysteemiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
no eipä ole tullut vastaan. siis kyseessä on erillinen rakennus eikä mikään kivijalkakauppa?

Siis tollanen tavallinen markettirakennus minkä voi pystyttää vaikka keskelle peltoa tönöttämään. Iso laatikko.

Yhteistyössä