Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Etta

Vieras
Heippa kaikille!

Ensimmäinen lapsi on toiveissa ja muutama asia mietityttää. Toivoisinkin teiltä viisaammilta vastauksia näihin minua askarruttaviin kysymyksiin. Onko normaalia, että rakastelun jälkeen sperma valuu ulos emättimestä? Minulle käy näin lähes aina, etenkin noustessani seisomaan. Nyt kun vauvakuume on kova, olen huolestunut tästä. Vaikuttaako tämä lapsensaantiin?

Olen muutenkin kiinnostunut vinkeistä, jotka auttavat saaman lapsen alulle. :) Luin tältä palstalla ainakin greippimehusta. Varmaan hyvä vinkki minulle on jäädä sekstailun jälkeen makoilemaan sängylle jalat kohti kattoa. :D

Ei sitä sperman valumista voi välttää. Kyllä osa aina perille menee, vaikka osa ulos tuleekin. On sitä kuitenkin niin paljon (normaalisti). Ei siis vaikuta lastensaantiin.

Ei siinä kyllä poppakonstit auta, tulee jos on tullakseen. Saahan sitä kuitenkin kaikkea kokeilla. ;)

Kiitos vastauksesta!

Kiva tietää, että hätäilin turhaan. :) Niin ja olet oikeassa; lapsi on lahja eikä ole omissa käsissä saako vauvan vai ei. Ei tosin olla vielä edes yritetty tulla raskaaksi, mutta huolettaa jo vähän. Nyt kun on vauvakuume, niin ihan eri korvalla kuuntelee juttuja lapsettomuudesta. Mutta eihän se auta murehtia.. Nyt haaveilen positiivisella mielellä meidän tulevasta vaavista! :D

Yhteistyössä