Onko normaalia vuotoa?

Minulla oli lääkkeellinen keskenmeno viikko sitten ja muutaman päivän vuoti ihan niinkuin kuukautisissa ja sitten oli yksi vuodoton päivä.Nyt sitten taas kahtena päivänä tullut pientä vuotoa,mutta aina illaksi ja yöksi loppuu.Vuoto on niin niukkaa että pikkuhousunsuojilla pärjää.Yhtään en muista miten ja missä vaiheessa vuoto loppui ensimmäisen keskenmenon jälkeen...Ajattelin vaan että onko tällainen vuoto tavallista vai olisko joku tulehdus tai jotain.Miehellä olis jo kovat sekstailu halut,mutten vielä uskalla puuhaan ryhtyä.
 
mua ihmetyttää mun vuoto,heti kaavinnan jälkeen muutaman tunnin tiputteli verta ja sen jälkeen on vain tullut sellaista keltaista mönjää,tiputtelee sitä.onko mahdollista että kohtu tyhjeni niin hyvin kaavinnassa?tuntuu vaan oudolta kun sanottiin että verta saattaa tiputella 2 viikkoa...!kaavinnasta on muutama päivä.
 
Uusi vieras
Minulla oli kaavinnan jälkeen kaksi päivää hieman voimakkaampaa vuotoa, mutta sitten loppui kolmeksi päiväksi ihan kokonaan. Kunnes alkoi taas tiputtelemaan samalla lailla kun ensimmäinen vieras kertoi. Vuoto vaan jatkui ja jatkui tiputtelemalla. Huolestuin kovasti ja soitein neuvolaan, siellä sanottiin, että on normaalia että kaavinnan jälkeen tiputtelee ylikin kaksi viikkoa kunha ei tule kipuja. Olin kuitenkin niin huolissani, että sain lääkäri ajan missä tarkistettiin ettei ole tulehdus kysymyksessa. Tiputtelu vuoto saattaa johtua hormooni tasapainon heittelystä, niin minulle sanottiin??
Nyt vuoto on ohi ja tässä odotellaan uusia kuutausia, että pääsisi uutta vauvaa yrittämään=)
Sekva sepustus, mutta toivottavasti oli apua.
 
Itse vuodin kaavinnan jälkeen vain kaavinta päivän. Seuraavana päivänä vuoto oli loppu. Viiden päivän ajan tuli muutama tippa rusehtavaa tiputtelua harvakseltaan ja sitten se oli siinä.

Kävin jälkitarkastuksessa 6 viikkoa kaavinnan jälkeen ja kaikki oli kunnossa. kohdun limakalvo oli vain todella ohut. Ensimmäiset menkat lienee sen takia olleet hyvin mitättömät.

Voimia sinulle!! :hug:
 

Yhteistyössä