Onko normaalia? Supistelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Harjoitussuppareita tullut nyt viidestä lähtien 15-5min välein, viikkoja 35+3. Onko normaalia että näin kauan supistelee näin tiheästi? Päivällä myös vihloi alapäätä useasti ns. Sukkapuikkovihlaisuja. Ensimmäistä odotan niin kaikki on uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harjoitussuppareita tullut nyt viidestä lähtien 15-5min välein, viikkoja 35+3. Onko normaalia että näin kauan supistelee näin tiheästi? Päivällä myös vihloi alapäätä useasti ns. Sukkapuikkovihlaisuja. Ensimmäistä odotan niin kaikki on uutta.

Soittaisin synnärille... kuulostaa vähän...mutten halua sanoa mitään kun en voi varmuudella sanoa..Soita! Kyllä ne siellä tietää.;)

minulla oli tässä vasta loppuun saatetussa :) raskaudessani kuukauden ajan "lähtö päällä". oli päivänkin ajan supisteluja 10 min. välein ja ihan semmonen olo monena monena päivänä, että nyt nämä on niitä oikeita supistuksia. mutta niinpä vain mentiin taas yli ajan. mutta jokaisella ihmisellä eri tavalla... itse tiesin siitä sitten viimein, että nyt on tosi kyseessä, kun supistuksia tuli alle 10 min välein koko iltapäivän ja illan ja alkoivat olla niin kipeitä, että itku tuli väkisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Soittaisin synnärille... kuulostaa vähän...mutten halua sanoa mitään kun en voi varmuudella sanoa..Soita! Kyllä ne siellä tietää.;)

No eipä ne puhelimesta käsin voi tietää tilannetta :D

Mä lähtisin näytille, varsinkin jos olis kipeitä supistuksia: Harjotussupparit, ku tuppaa yleisesti olemaan kivuttomia.

Näin neljä lasta synnyttäneenä sanoisin, että luultavasti vaaratonta. Mulla menossa rv 35 ja välillä supistelee 3-4 min välein pienin menkkakivuin levossakin. Paikat kiinni enkä todellakaan usko että ennen laskettua aikaa syntyy. Niinkuin varmaan olet kuullutkin eri tahoilta, että sitten kun on tosi kyseessä niin varmasti tulet tietämään sen :) . Näin ainakin useimmilla on tietääkseni.

mulla oli noita suppareita viikosta 20 lähtien ja melkein kerran viikossa juoksin yksityisellä kun pelkäsin että paikat avautumassa (en kehdaanut aina synnärille soittaa) no sitten vk 37 alkoi j mulla tuntui kokopäivän kuin olis ilmakupla väärässä paikassa ja aina välillä olo helpotti. jossain vaiheessa ne tuli pikkasen liian kellontarkalleen. onneksi soitin synnärille ja mentiin näytille. olin 6 senttiä auki ja synnytys hyvässä vauhdissa.... että näinkin voi käydä,. ja mulle sanottiin, että kyllä sä tunnistat sitten ne synnytyssupistelut.. no enmpä tunnistanut...

Tunnin ajan kellotin, tuli tasaisesti 4 min välein, soitin synnärille mutta sieltä sanottiin että normaalia ja tunnistan kyllä sitten kun tulee oikeita. Eipä tässä nyt auta sitten kun alkaa nukkumaan jos nää vaikka laantuis...

Yhteistyössä